Treffikumppanisi kutsuu sinut kotiinsa kahville ja huomaat, ettei ollut edes pessyt kakkaraitoja pöntöstä. Reaktiosi?
Nimimerkillä itselle kävi ja hämmästelin. Suorastaan oksetti pestä käsiä vessassa..
Kommentit (19)
Se juttu päättyy sitten alkuunsa. Mmbye.
Jos menen kahville jonkun luo, tyhjennän rakon ennen vierailua enkä käy vessassa kuin pesemässä kädet. Silloin pytyn kansi on kiinni enkä ole niin utelias, että sinne kurkkisin.
Alan kirkumaan ja juoksen pientä ympyrää käsiä hysteerisesti heilutellen. Välillä huuden dramaattisesti; KAKKAA PÖNTÖSSÄ!!!!
No, vahinkoja sattuu. Ehkä kiireessä jäänyt kuuraamatta tms. Muu siisteystaso jos hyvä niin antaisin mahdollisuuden.
Aivan takuuvarmaa tietenkin se, ettei pese pönttöjä myöhemminkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos menen kahville jonkun luo, tyhjennän rakon ennen vierailua enkä käy vessassa kuin pesemässä kädet. Silloin pytyn kansi on kiinni enkä ole niin utelias, että sinne kurkkisin.
Kansi on yleensä auki 😨
Siinä sopiva nainen mulle siis. Tuskin jaksaa stressata silloin munkaan pöntössä olevista jäljistä
Menin kylään hyvälle ystävälleni, johon olin ihastunut - kuten hänkin minuun. Hän asui ulkomailla ja sain häneltä avaimet hänen asuntoonsa. Koti oli kuin räjähdyksen jälkeen ja vessanpöntössä oli pissaa.
Siinä oli jälleen yksi syy siihen, ettei meistä koskaan tullut paria. Hän tiesi, että olen tulossa kylään ja koti näytti tuollaiselta.
Jarrujäljet pytyssä kertovat huithapeli luonteesta. Erittäin epämiellyttävä piirre joten jatka matkaa.
Taas on joku noudattanut sitä neuvoa, että ole vain oma itsesi. :)
Keskittyisin henkilön muihin piirteisiin. Jos muut asiat kohdillaan niin ei homma tuollaiseen tyssäisi. Ei ole minusta niin vakavaa.
Joko jättäisin siihen paikkaan tai antaisin uuden mahdollisuuden ja mainitsisin että edelliskerrasta jäi jäljet pönttöön, olisi mukavaa jos viitsisi siivota omat sotkunsa. Mikäli ei mene kaaliin niin totean että tämä oli nyt tässä. Kyllä aikusen ihmisen pitäisi sen verran viitsiä kättään "sotkea."
Vierailija kirjoitti:
Keskittyisin henkilön muihin piirteisiin. Jos muut asiat kohdillaan niin ei homma tuollaiseen tyssäisi. Ei ole minusta niin vakavaa.
Eriasia jos tulee yllättäen kylään, raidan voisi ymmärtää. Mutta kun toinen KUTSUU, on aikaa valmistella asioita, siivota. Herranjestas, enemmän kertoo se ettei kunnioita vierastaan edes..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eriasia jos tulee yllättäen kylään, raidan voisi ymmärtää. Mutta kun toinen KUTSUU, on aikaa valmistella asioita, siivota. Herranjestas, enemmän kertoo se ettei kunnioita vierastaan edes..
No entä jos jäljet ovat pinttyneet? Mä en ekassa kämpässä jaksanut siivota jarrutusjälkiä ja poismuuttosiivouksessa äiti tuli pesuaineiden kanssa siivoamaan eikä sekään saanut kaikkea pois. Ei se ole niin helppoa. No ilmeisesti joku siivooja sai ne pois, kun takuuvuokrasta jätettiin palauttamatta vain 50€
Antaisin tuollaisen asian anteeksi, jos muuten synkkaisi hyvin ja tyypillä olisi muuten perussiisteys ja -hygienia kunnossa.
Mulla on joskus vahingossa jäänyt kotona raidat pyttyyn. Vatsa on yleensä ennemmin kovalla ja jälkiä ei yleensä jää, niin vahingossa saattaa jäädä huomaamatta sen kerran kun löysälle sattuu, jos ei pytyn pohjaa tarkemmin tarkastele.
Että kerrasta on paha sanoa onko epäsiisti vai yksittäinen vahinko.
No jaa... mun uudella tuttavuudella oli koko pönttö niin pinttyneen likainen etten voi edes tajuta miten joku voi asioida sellaisessa. Miehessä oli kuitenkin hyvät puolensa etten ihan siihen lopettanut; ehkä ollut sairaana tai jotain ja syynä sitten se. Pönttö oli kuitenkin vain jäävuoren huippu. Miehellä oli helvetisti henkisiä ongelmia.
Jos joku kutsuu kahville niin kohteliasta olisi puunata myös se pönttö.
Kumpi on pahempi, pönttöön jäänyt kakkaraita vai pönttöön vetämisen jälkeenkin ponnahtanut papana?
Mulle kävi kerran niin, että uudehko mies huusi vessasta "honey's droppings!". Olen nyt tosin ollut sen kanssa 11 v. Mutta kyllä silloin olisin voinu vajota johonkin
Apua tuolla edelliselle viestille :D kahvit lensi näppikselle!
Kerran käynyt noin. En mennyt toista kertaa. En ala kenenkään piiaksi tai äidiksi ja jos ei mies osaa itse siisteydestä huolehtia, niin niinhän sellaisen kanssa käy.