Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset kertokaa miten tunnistaa uskollinen nainen

Vierailija
06.03.2016 |

Lisäksi miten tunnistaa nainen joka ei ole ainakaan kaupungin ihan pahin juorukello? Tarkoitan tunnistaa jo tapailuvaiheessa ettei tule tuhlattua aikaa turhaan...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Hyvä ja sydämellinen luonne.

-ei omaa useita satunnaisia yhdenyön juttuja. Jos on harrastanut yhden yön juttuja, luultavasti tekee sitä jatkossakin. Kertoo, ettei tarvitse tunteita harrastakseen seksiä

-ei tarvitse itsetunnolleen vahvistusta saamalla vastakkaisen sukupuolen huomiota

-ei valehtele ja omaa arvot ja moraalin

-voi olla kaunis tai sitten ei

Harrastan seksiä myös ilman parisuhdetta tai ihastumista, koska seksi on minulle tärkeää. En kuitenkaan ole pettänyt. Ikää 45. 

Ei mikään yksittäinen asia kerro kenestäkään pettämisalttiutta. Itse kuitenkin olen taipuvainen ajattelemaan, että empaattisuus ja toisen tunteista välittäminen on jossain määrin suuntaa-antava tuossa asiassa. Mutta vain suuntaa-antava. Toisesta ihmisestä ei koskaan voi satavarmasti tietää, se on vain kestettävä. Minuakin on petettyaiemmassa suhteessa, mutta luotan silti nykyiseen mieheeni.  

Vierailija
22/33 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne ei ala samalla, kun hän on vielä exänsä kanssa. Hän ei flirttaile kaikille kavereillesi, eikä ennen edes jonkinlaista tutustumista oikeastaan sinullekaan. Hän ei puhu ilkeästi toisille, eikä ilkeästi toisista näiden selän takana,. Jos hän suhteen alussa tahtoo jatkuvasti viettää kanssasi aikaa baarissa, hän todennäköisesti aikoo viettää siellä seuraavatkin vuodet, olitpa mukana tai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän seksikumppaneita.

Vierailija
24/33 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tunnuspiirre noihin molempiin on periaatteellisuus. Jos nainen tai mies on määritellyt itselleen periaatteet, hän toimii pienemmällä todennäköisyydellä syviä arvojaan vastaan. Periaatteita, jotka perustuvat arvoihin, on helpompi soveltaa arjessa kuin arvoja, jotka ovat abstraktimpia ja helpommin vesitettävissä tilaisuuden tullen.

Toinen, tavallaan käytännöllisempi vinkki, on humalakäyttäytymisen seuraaminen, kuten yllä on jo tuotu esiin. Humala sinänsä ei johda uskottomuuteen, mutta se alentaa estoja ja altistaa teoille, joita myöhemmin katuu. Tämäkin voi liittyä periaatteellisuuteen: jotkut eivät juo itseään humalaan ollenkaan siitä periaatteellisesta syystä, etteivät halua todennäköistää tekoja, joita joutuu katumaan.

Vierailija
25/33 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kova flirttailemaan ja harrastan sinkkuna jopa irtoseksiä, mutta suhteessa olen uskollinen. Tätä on monesti epäilty koska vaikutan jotenkin siltä, vaikka en ole.

26/33 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisia tuntomerkkejä?

Eikö parhaiten selviä tutustumalla?

Ei pidä tuomita liian aikasin suuntaan tahi toiseen...

Vierailija
27/33 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän viihtyy seurassasi ja haluaa viihteelle sinun kanssasi.  Ei kannata estää puhumasta kavereiden kanssa.

Tavoitteellinen ja omanarvontuntoinen nainen, joka kertoo kun häntä aiotaan lytätä.

Aika ei mene hukkaan milloinkaan semmoisen naisen kanssa, mitä varten joku puhuu yleensä hukatuista vuosista en ymmärrä.

Vierailija
28/33 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Hyvä tunnuspiirre noihin molempiin on periaatteellisuus. Jos nainen tai mies on määritellyt itselleen periaatteet, hän toimii pienemmällä todennäköisyydellä syviä arvojaan vastaan. Periaatteita, jotka perustuvat arvoihin, on helpompi soveltaa arjessa kuin arvoja, jotka ovat abstraktimpia ja helpommin vesitettävissä tilaisuuden tullen.

Toinen, tavallaan käytännöllisempi vinkki, on humalakäyttäytymisen seuraaminen, kuten yllä on jo tuotu esiin. Humala sinänsä ei johda uskottomuuteen, mutta se alentaa estoja ja altistaa teoille, joita myöhemmin katuu. Tämäkin voi liittyä periaatteellisuuteen: jotkut eivät juo itseään humalaan ollenkaan siitä periaatteellisesta syystä, etteivät halua todennäköistää tekoja, joita joutuu katumaan.

Periaatteelliset ihmiset ovat usein joustamattomia ja rasittavia. Niillä on usein uskollisuuden (joka tietysti hyvä asia) lisäksi myös lukematon joukko vähemmän mukavia periaatteita.

Vierailija
29/33 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Periaatteelliset ihmiset ovat usein joustamattomia ja rasittavia. Niillä on usein uskollisuuden (joka tietysti hyvä asia) lisäksi myös lukematon joukko vähemmän mukavia periaatteita.

höpö höpö...

Olen itse perjaatteen miehiä mutta hyvinkin joustava. Se on eri asia missä asioissa on vahvija periaatteita.

Itse ole. Sitä mieltä että nimenomaan fiksuja perjaatteita ja arvoja omaavat ihmiset on timantteja tässä maailmassa. Ja uskollisia.

Terv, sinkkumies

Vierailija
30/33 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruaja on helppo tunnistaa ihan vain kuuntelemalla tykkääkö puhua muiden asioista.

Uskollisuutta on vaikeampi tunnistaa, mutta itse en naisena ottaisi älyttömän komeaa miestä siksi, että vientiä riittäisi ja mahdollisuuksia pettämiseen olisi näin enemmän kuin perusjampalla.

Ehkä jotain hajua voi saada menneisyydestä. Millaisissa suhteissa on aiemmin ollut ja miksi ovat päättyneet.

Vierailija
31/33 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana kirjoitti:

Se tuppaa olemaan kolikon kääntöpuolena. Toisaalta näitä liitännäistaipumuksia voi sorvata maltillisemmiksi. Esim. itse olen suht periaatteellinen, mutta olen tiedostanut, että sen kanssa usein kulkee taipumus joustamattomuuteen, tai että periaatteellisuus helposti tulkitaan siten, ja pyrin erityisesti joustavuuteen ihmissuhteissa. Tavoitteena on siis lujuus, joka ei ilmene joustamattomuutena.

Tapa, jolla esittää asiat, on avainasemassa: jos perustelee periaatteelliset valintansa syvillä arvoilla eikä jollain "näin se nyt vaan on" -argumentilla, kokonaisfiilis liukuu joustamattomuudesta lujuuden puolelle, mielestäni.

Vierailija
32/33 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa aikaa parisuhteeseen, kaikki naiset pettää. He eivät vaan kerro siitä edes ystävilleen, joten on mahdotonta tietää ellet stalkkaile viestejä.

Vierailija
33/33 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rumuudesta...on tehty tutkimuksia että kauniit pettää helpoiten.myös tietyt horoskooppimerkit, esim.jousimies on taipuvainen pettämiseen ellei ole äärimmäisen intiimissä suhteessa.

Horoskoopit on täyttä huuhaata, ja kyllä rumakin puoliso voi pettää ihan samalla tavalla kuin kaunis kumppani.