Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tällainen suhde onnistua?

Vierailija
06.03.2016 |

Olen nyt tapaillut yhtä mukavaa naista. Meillä on paljon yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita. Ongelma on siinä, että hänen poliittiset näkemykset paljastuivat minulle myöhemmin kun meistä tuli facebook-kavereita. Hän on töräytellyt sinne muun muassa sellaista, että kaikki vammaiset pitäisi sulkea mielisairaalaan, hän on rajat kiinni -yhteisöissä, ja muutenkin sellainen aika perinteinen alhaisen koulutuksen (amis) saanut radikaali konservatiivioikeistolainen.

Itse olen akateemisen koulutuksen saanut vasemmistolainen, ihan poliittisessa nuorisojärjestössä toimien. Toistaiseksi politiikka ei ole tullut puheeksi, ja toivonkin ettei tulisi, mutta jäi kyllä tosi paha maku suuhun nyt. :( Olin jo todella ihastunut ja valmis syvempään seurusteluun. Voiko tämä millään onnistua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa eri puolueiden kansanedustajien suhteet onnistuvat. Moni on mamuvastainenkin nykyään,  mutta tuo vammaisten mielisairaalaan sulkeminen vähän särähtäisi omaan korvaan.

Vierailija
2/11 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan sitä ottaa selvää, että seisooko sanomiensa takana.

Osa ihmisistä menee virran mukana ja tuumailee mitä sattuu ja sitten kun uusi tyyppi tulee, niin maailma avartuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni olisi ihan mahdotonta. Jokainen itse päättää, voiko.

Vierailija
4/11 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset poliittisen näkemykset ei välttämättä ole mikään ongelma. Mutta jos se on tosissaan tunkemassa vammaisia mielisairaalaan on kyseessä hyytävä kusipää.

Kysy siltä suoraan onko se vammaisista tuota mieltä. Jos on, käännä selkäsi ja kävelev pois taaksesi katsomatta. Jos se alkaa mutista ettei nyt oikeastaan niin anna vielä mahdollisuus. Voi olla että se vaan toistelee muitten mielipiteitä kun ei ole omia keksinyt. Se ei vielä tee ihmisestä ryönää.

Vierailija
5/11 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/11 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuhan ateistin ja syvästi uskovan suhdekin. Miksi poliittiset mielipide-erot olisi este suhteelle? Suhtautuminen vammaisiin kyllä särähti pahasti.

Vierailija
7/11 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö vaikuttaa "ajattelultaan" konservatiivisen ahdasmieliseltä, sinä osaat ajatella ihan itse ja aidosti arvostat ihmisyyttä. Jos kaipaat syvällistä suhdetta, jossa luodataan molempien sielunmaisemaa ja löydetään sieltä yhteinen ydin, joutunet pettymään. Jos taas vähemmän riittää sinulle, homma voi jollakin tasolla toimia, jos edes seksuaalista kipinää on tarpeeksi.

Vierailija
8/11 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mutta amis/akateeminen asetelman sotkeminen asiaan antaa sulle 0/5.

Vierailija
9/11 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille. Täytyy pistää vakavaan harkintaan, että jatkanko enää tästä... Ap

Vierailija
10/11 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt käsi sydämelle. Kumpi sinulle on tärkeämpää:  nainen, jonka kanssa voit keskustella sivistyneesti ja joka älykkyydellään häikäisee ystäväsi vai nainen, jonka kanssa kipinöi ja joka haluaa sinua ja joka saa sinut tuntemaan itsesi erityiseksi? Tottakai suhteenne voi onnistua!

Vierailija
11/11 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko napannut Laura Huhtasaaren? Älä päästä menemään, vaan pidä kiinni aarteestasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi