Minua säälitään koska kaikki neljä lastani ovat samaa sukupuolta
Tämä alkoi jo toisen lapsen kohdalla, paljastui että tulossa on jälleen poika, kaikki voivotteli ja totesi että kyllä me vielä tyttökin saadaan. Tilanne vaan paheni kolmannen ja neljännen kohdalla. Nykyään kysellään että vieläkös aiotaan yrittää, jospa sillä kertaa tärppäisi.
Minua säälitään, koska minulla "ei ole ketään perheessä puolellani", kuulemma se on minä vastaan mies ja pojat. Voivotellaan sitä pyykin ja ruoanlaiton määrää ja oletetaan ettei kukaan minua auta. Monet olettaa että olen palvelija miehelleni ja lapsilleni :D
Kenelläkään samoja kokemuksia?
Kommentit (14)
Onko ne tosissaan vai heittääkö juttunsa huumorilla? Aika monille kommentoidaan lasten sukupuolta ja lukumäärää, joten et ole yksin.
Tuttu tunne! Meillä kolme poikaa ja neljäs muksu tulossa. Kaikki utelee sukupuolta, mepäs se tiedetään, mutta ei taatusti kerrota :D Kaikki olettavat että meidän maailma murentuu jos tuleva muksu onkin taas poika.
Ohis, mutta oma äitini on sanonut ihan suoraan että hänellä on viisi lasta tasan siksi, että hän halusi tytön.
Vierailija kirjoitti:
Ai,mulla on tyttö ja poika eikä kukaan sääli, Päinvastoin!
Sepä se keskustelun idea tais ollakki - jos on muksuja kumpaakin laatua niin ei säälitä ja voivotella.
Vierailija kirjoitti:
Ai,mulla on tyttö ja poika eikä kukaan sääli, Päinvastoin!
Mullakin on tyttö ja poika, ja kaikki ajattelevat, että nyt on lapsiluku täynnä. No ei ole, ei se ole siitä sukupuolesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne tosissaan vai heittääkö juttunsa huumorilla? Aika monille kommentoidaan lasten sukupuolta ja lukumäärää, joten et ole yksin.
Iso osa (puoli)leikillään, osa myös ihan tosissaan. Ap
Mieheni, neljän tytön isä, väittää että hyvät rakastajat saavat vain tyttöjä. Allekirjoitan.
Mullakin neljä poikaa. :) En oo kokenut, että säälittäis silti mitenkään. Yleensä kuulen enemmänkin sellaisia "Wau"-kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhoja poikia sula on?
7-15-vuotiaita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä alkoi jo toisen lapsen kohdalla, paljastui että tulossa on jälleen poika, kaikki voivotteli ja totesi että kyllä me vielä tyttökin saadaan. Tilanne vaan paheni kolmannen ja neljännen kohdalla. Nykyään kysellään että vieläkös aiotaan yrittää, jospa sillä kertaa tärppäisi.
Minua säälitään, koska minulla "ei ole ketään perheessä puolellani", kuulemma se on minä vastaan mies ja pojat. Voivotellaan sitä pyykin ja ruoanlaiton määrää ja oletetaan ettei kukaan minua auta. Monet olettaa että olen palvelija miehelleni ja lapsilleni :D
Kenelläkään samoja kokemuksia?
Pojistahan ne parhaat äidin puolustajat tulee. Höh. Tytöistä taas isin.
En ole koskaan ymmärtänyt sanontaa sellainen tytär kuin äiti ja pojasta polvi paranee. Käytännössähän tytär on usein isin tyttö ja poika äidin poika. Tytär siis matkii ja seuraa isiä sekä muistuttaa enemmän luonteeltaan ja tavoiltaan, ilmeilttäänkin, isiä. Poika taas on enemmän äidin tuotos ja äitiä poika kunnioittaa ja matkii enemmän.
Kuka ei halua uskoa tätä? Olkoonkin joillekin yleistävää.
Vähän ihmettelen että miksi pitää tehdä kaikki samaa sukupuolta,mutta kukin tavallaan.
Tuttu homma, meillä kaksi tyttöä ja mies kuulee jatkuvasti kuittailua. On kuulemma NIIN TOSSUN ALLA kun olla ja voi :-D