Mikä pukeutumisessa on nyt muotia Suomessa?
Linkittäkää vaikka kuvia tai kertokaa. Ihan olen ulalla muodista eikä täällä oikein katukuvassakaan selvästi mitään erotu.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
sellaiset tolppamaiset jykevät kengät
Tuollaiset kengät ja sitten myös matalakorkoiset/korottomat nauhalliset nilkkurit, jotka muistuttavat miesten kenkiä. + kapeat farkut, freddyt tms.
Lenkkarit + urheilutrikoot.
Harmaa, maastonvihreä jne värinen yläosa, vähän löysempi malliltaan.
Kånken-reppu ja converset - valitettavasti. Silmä-parkani.
Blogimuoti on in, kaikki ostaa samaa ja näyttää samalta ja turvautuu yhteen kalliiseen merkkilaukkuun joka yhdistetään halpoihin tekokuiturätteihin. Suomalaiset bloggaajat seuraavat vain toistensa muotia ja bloggaamattomat seuraavat sitten vuorostaan näiden muotia. Ei sopulimainen massamuoti on in.
Vierailija kirjoitti:
Kånken-reppu ja converset - valitettavasti. Silmä-parkani.
Sama muoti Tukholmassa itse asiassa, ja Köpiksessä sekä Oslossa, ja taisinpa nähdä paikallisilla Lontoossakin :) Olemme sentään kansainvälisiä noiden puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä mikä on muotia :D
Onhan se jo muiden kunnioittamista, ettei kulje jossain 90-luvun blazereissa ja sähkönsinistä ripsiväriä käyttäen. Johon mun työnantajakin käskisi katsoa peiliin, ei ole uskottavaa pukeutumista 2016
Vierailija kirjoitti:
Kohteliasta ja toisten huomioon ottamista pukeutua siististi ja edes yrittää olla ajan hengessä mukana. Kyllä mulla töissä tulisi sanomista, jos käyttäisin jotain fiftarireleitä töissä =) =) Ne on naamiaisasu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jo muiden kunnioittamista, ettei kulje jossain 90-luvun blazereissa ja sähkönsinistä ripsiväriä käyttäen. Johon mun työnantajakin käskisi katsoa peiliin, ei ole uskottavaa pukeutumista 2016
Heh ja heh, uskomatonta tuubaa. Muiden kunnioittamista on olla rääpimättä toisten ulkonäköä. Varsinkin jos vaatteet on siistit ja puhtaat, niin ei ole mitään väliä miltä vuosikymmeneltä ne on, pääset sitä paitsi itse pörhistelemään muodinmukaisena ja olemaan hip.
sellaiset tolppamaiset jykevät kengät