Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaus/Hiustenlaitto

Vierailija
05.03.2016 |

Miten jotkut haluaa näyttää haudalta nousseelta? Tai sitten on kaikki pakkelit laitettu, mitä löytyy meikkipussista... Ääripäitä aika paljon näkee. Onneksi on kumminkin enemmän tavallisesti laittautuneita. Kuinka sinä itse laitat itseäsi? Mitä olet mieltä ylipäätään laittautumisesta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen näköistä, kun näkee toisen kasvoista, että on paksun pakkeli kerroksen peitossa, tosi luonnollista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se, joka laittaa kolmasosan meikkipussista naaman, mutta meikkipussini on hyvin iso. Haluaisin olla mieluummin keskellä, mutta ei nyt voi mitään.

Vierailija
4/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamppuhiukset,pyih

Vierailija
5/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama peseekö joku tuntematon ihminen naaman vedellä ja kampaa nopeasti tukan vai laittaako joku koko meikkilaukun sisällön naamaansa ja tekee näyttävän kampauksen. Ei kuulu minulle. Sitten vasta alkaa haitata jos joku haisee joko paskalle, hielle tai pullolliselle pahanhajuista hajuvettä.

Vierailija
6/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitten se haudasta nousseen näköinen. Jos tuntisin oloni sisäisesti hyväksi, näyttäisin varmastikin myös paremmalta. Mulla kun meikkaus ei tee oloa hyväksi vaan epävarmaksi, kun saattaa se ripsari olla poskella tai värivoiteesta jäänyt "jänniä" rajoja. Ei, en jaksa opetella meikkaamaan täydellisesti, tuskin oppisinkaan.

Vierailija
8/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheen näköistä, kun näkee toisen kasvoista, että on paksun pakkeli kerroksen peitossa, tosi luonnollista?

Miksi pitäisi näyttää luonnolliselta? En minä ainakaan käytä rahaa meikkeihin näyttääkseni tasan samalta kuin ilman tai "luonnolliselta", vaan nimenomaan siihen että saan muokattua kasvoistani itseäni miellyttävämmät kuin ne ovat saunanraikkaana. Ja se ei ole pois keneltäkään, kuten ei sekään jos joku ei meikkaa

Vierailija
9/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa moni havittelee meikkipelle lookkia.

Vierailija
10/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen juurikasvu värjätyillä mustilla hiuksilla, ei hyvä..

Vierailija
11/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla naisilla överimeikit....hyi

Vierailija
12/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudalla liru suoristetut hiukset,mitä järkeä? Jos on muutenki ohuet hiukset?

Vierailija
13/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu

Vierailija
14/23 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/23 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jokasen pakko näyttää luonnolliselta?

Vierailija
16/23 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/23 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä ehostamisen oppii ajan kanssa ja yrityksen ja erehdyksen kautta! Niin ehostaja väheksyjät!

Vierailija
18/23 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Ei kiinnosta.

Vierailija
19/23 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ei kiinnosta.

Vierailija
20/23 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni meikkaaminen ei hyödytä mitään jos ei ole jo luonnostaan kaunis, koska meikit eivät tee ketään kauniiksi. Olen huomannut että ihan sama miten paljon laittaudun, niin en vain näytä hyvältä ja sillä selvä. Minulla on ihan paskat geenit ja näiden kanssa on vaan elettävä. Itseasiassa, tuntuu että meikittömänä sulaudun helpommin massaan, kun taas meikki vaan korostaisi rumia kasvonpiirteitä ja saisi ihmiset katsomaan että mikä toikin rumilus oikein yrittää olla. Parempi vaan että keskittyy perushygieniasta ja kunnosta huolehtimiseen, se saa riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi