Kuka näistä näyttelijänaisista on mielestäsi kaunein?
Kuvaa saa suurennettua oikeasta yläreunasta.
Kommentit (46)
4 tai 8, en tunnista ketään noista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei naisille kelpaa oikein kukaan mies jos nuo naiset on heidän mielestään taviksia :D
No onhan nuo kasvoiltaan aika lailla virheettömiä, mutta minusta näyttävät enemmän mallinukeilta kuin ihmisiltä. Itse asiassa pidänkin oikeita "tavisnaisia" kauniimpina.
9, 8, 7. En tunnistanut ketään. Tulikin mieleen ovatko kasvot hybridejä, eli rakennettu tietokoneella tunnetuista kasvoista yhdistelemällä.
Tässä nimet:
1. Gemma Chan (näytellyt mm. sarjassa Humans)
2. Rooney Mara (saanut Oscar-ehdokkuuden mm. The Girl with the Dragon Tattoosta)
3. Emily Berrington (Humans)
4. Janet Montgomery (Salem-sarja)
5. Bryce Dallas Howard (näytellyt lähinnä elokuvissa)
6. Lily James (Downton Abbey)
7. Karla Crome (Misfits, Under the Dome)
8. Dianna Agron (Glee)
9. Alexandra Breckenridge (American Horror Story)
10. Cobie Smulders (How I Met Your Mother)
-ap-
Nro 5:llä näyttää olevan omenainen olo. Punaiset posket ja siemenet sisällä
Lily James. Ei tosin tuossa kuvassa parhaimmillaan musta.
Ykkönen varmaan.
Toki 4, 7 ja 9 ovat upeita myös.
Dianne Agron eli nro 8 on ihan mielettömän kaunis!
Naurattaa kun kommentoidaan: ei oo ihmeellisiä kukaan. Nojoo, ehkä julkkiksissa on paremmankin näköisiä mutta kuinka moni voi väittää näyttävänsä "edes" yhtä hyvältä kuin nämä?
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kun kommentoidaan: ei oo ihmeellisiä kukaan. Nojoo, ehkä julkkiksissa on paremmankin näköisiä mutta kuinka moni voi väittää näyttävänsä "edes" yhtä hyvältä kuin nämä?
Minäkin ihmettelen näitä kommentteja. Jokainen naisista on mielestäni kaunis, vaikka kaikki eivät omaan makuuni ihan täysin osukaan. Joillakuilla tuntuu olevan todella kovat kriteerit kauniille ja jopa nätille. -ap-
Vierailija kirjoitti:
1,2 ja 8
Meillä on sama maku.
Olen itse paljon kauniimpi.