Otin 4 ehkäisypilleriä, jälkiehkäisyksi ja nyt tosi huono-olo, pelottaa
Oltiin aamulla poikkiksen kanssa, no sillee ja kumi meni rikki. Ei ole rahaa oikeeseen jälkiehkäisyyn ja apteekkiin pitkä matka. Päätettiin yhdessä, että tehdään noin ja nyt oksettaa ym. Voiko raskausoireet tulla noin nopeesti vai johtuuko pillereistä. Voinko olla nyt raskaana menkkojen pitäis tulla n. 15. pvä.
Kommentit (31)
Idiootti. Ei todellakaan ole raskausoireita vaan lääkkeiden yliannostus. Soitapa myrkytystietokeskukseen.
Voit olla raskaana. Ehkäsypillereiden yliannostus kerralla ei toimi jälkiehkäisynä. Oletko syönyt pillereitä säännöllisesti vai miksi sinulla niitä oli? Mikäli olet syönyt pillereitä päivittäin ohjeen mukaan, mahdollisuus raskautumiseen on hyvin pieni.
Juuri noinhan se toimii. Onnea vaan tuleville vanhemmille!
Selvät raskausoireet. Vedä iso huikka viskiä niin kyllä se siitä.
Käyppä päivystyksessä kysymässä mitä tehdä tai soita päivystävälle sairaanhoitajalle. Numero löytyy googlettamalla. Lääkkeen nimi sekä vahvuus(per pilleri) selville.
Ei ihan loppuun saakka mietitty provo. Jos käytössä on e-pillerit, niin toki hyvä käyttää myös kortsua, mutta kortsun hajottua ei mitään syytä ottaa jälkiehkäisyä.
Nyt äkkiä soitto myrkytystietokeskukseen
09 471 977
Minä olen hakenut muutaman katumuspillerin ihan kaiken varalta kotiin. Kannattaisi sinunkin.
Jos ei ole varaa jälkiehkäisyyn eikä halua lapsia niin silloin on syytä olla kokonaan harrastamatta seksiä.
Provosta pisteet 0/5. Älä viitsi laatia paskoja provoja pitkin iltaa.
Sen ainoan kerran kun olen ottanut jälkiehkäisypillerit, niin mulle tuli niistä tosi paha olo (sellainen etova, muistaakseni en oksentanut kuitenkaan). Samanlainen olo mulla oli toka raskaudessa 24h.
En ole käyttänyt pillereitä nyt koska eivät sopineet. Oli vajaa liuska kotona. Yritin alkaa käyttää aiemman poikkiksen kanssa n. Puoli vuotta sitten. Nyt jo vähän parempi olo en ole oksentanut. Poikkis mun tukena. Koska pitäisi tehdä testi? Haluan olla varma etten ole raskaana j a ei ole provo, kun olisikin.
ohis, mutta menkää nyt vittuun noiden 0/5-aisteikkonne kanssa.
Miten päädyitte juuri neljään? Miksei kolme tai viisi? Tai neljätoista? Daah.
Mä en tarvi mitä arvioo, vituttaa jo muutenkin tämä meidän moka. Ap
Kelle tulee edes mieleen, että ehkäisypilleri toimii jälkiehkäisynä. Taas jotkut teinit leikkii aikuista.
Vierailija kirjoitti:
ohis, mutta menkää nyt vittuun noiden 0/5-aisteikkonne kanssa.
Valitettavasti asteikolle on käyttöä nimenomaan perjantai- ja lauantai-iltaisin klo 16 jälkeen. Palstalla tuolloin muutama heikkolahjainen provoilija yrittää yrittämistään.
Aloituksen kaltaisiin kysymyksiin kandee silti vastata asiallisesti eikä pelkästään mainita provoilusta.
Laskin että pitoisuus n. Yhden jälkiehkäisyn puolikkaan verran. En uskaltanu enempää ku noista muista aineist ei tiedä. Vastaus nrolle 16
0/5