Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miehen tavata uimahallissa?

Vierailija
04.03.2016 |

Siis taidan olla vähän huono näissä treffailuhommissa kun pitäisi aloittaa eron jälkeen..

Käyn viikoittain uima-hallissa ja siellä käy yksi kiinnostavan oloinen mies, on alettu nyökätä/moikata tms. Ja kerran yritin avata juttua jotain pari lausetta niitä näitä tyyliin onpa paljon porukkaa tms.
Nyt ois mun mielestä hänen siirto ... vai haaveilenko vaan turhia? :) no piristys päivään se on silti pienikin piristys

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei voisi, tsemppiä sinulle :) Pieni silmäpeli on kyllä aina piristävää.

Vierailija
2/14 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue "Oudointa mitö olet nähnyt uimahallissa" ketju ja mieti sen jälkeen kaksi kertaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Näin helppoa se on; mi-es.

Jos haluaa tavata naisen uimahallissa, sanoo "nai-nen".

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
4/14 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvä pullotus ja pakarat?!

Vierailija
5/14 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvä pullotus ja pakarat?!

ööh, oletettavasti.... emmä oo kehdannut kauheesti tsiigailla :) ainakin yläkroppa on hyvä.

vaikka ei se ulkomuotokaan nyt niin tärkeetä. tai no, riippuu siitäkin hakeeko seikkailua vai enemmän, kaikkikin kävisi.

ap

Vierailija
6/14 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. Siinä on samalla helppo tsekata munan kokokin.

Vierailija
7/14 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta miten siellä sitten aletaan jutella tms. Tai vaikka juttelisi niin, sitten..? Lähdetkö kahville? Ei kai noin voi sanoa.

ap

Vierailija
8/14 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi. Siinä on samalla helppo tsekata munan kokokin.

Olen aina luullut, että koko erektiossa olisi se merkitsevä tekijä eikä koko levossa.

Vierailija
9/14 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta miten siellä sitten aletaan jutella tms. Tai vaikka juttelisi niin, sitten..? Lähdetkö kahville? Ei kai noin voi sanoa.

ap

Sano hänelle: "Sinä Tarzan, minä Jane." Sitten käyt kontallesi miehen eteen pylly pystyssä.

Vierailija
10/14 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oo sopinut ensimmäiset treffit mieheni kanssa uimahallin kuntosalilla. Tuosta aikaa yli kymmenen vuotta ja nyt ollaan onnellisesti naimisissa ja meillä on ihana lapsi :)

Älä turhaan odottele miehen siiroa, vaan mee rohkeasti juttusille. Mies ei todennäköisesti ymmärrä, että olisi hänene vuoronsa tehtä yhtään mitään, joten sitä ei kannata jäädä odottelemaan...

Vierailija
11/14 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöttelet siinä päädyssä jotain jos uitte samalla radalla ja pysähdytte samaan aikaan.

Vierailija
12/14 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tartteis tehdä jotain pikaiseen, koska en ehdi käydä enää montaa viikkoa kun joudun jättämään tuon tauolle yhden toisen asian takia... :) hankalaa kun ei tiedä nimeä tai mitään

ap

Vierailija
13/14 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti miehen voi tavata uimahallilla. Itse käyn pari kertaa viikossa ja olen huomannut että osa porukasta käy tosiaan lähes aina samaan aikaan, esim perjantaina töiden jälkeen. Moikkailen ja saatan jotain jutellakkin näille viikosta toiseen näkemilleni ihmisille (sekä naisille että miehille). Itse miellän tämän samantyyliseksi kuin naapurin kanssa kuulumisien vaihdon eli en missään nimessä flirtiksi. Miten sitten toimia tilanteessa jossa kiinnostuu jostakin? Ehkä yrittäisin kysyä jotakin henkilökohtaisempaa, tämä erottuisi "hyvää päivää" keskustelusta. Sano vaikka että kiva kun käymme samaan aikaan uimassa, nähdään taas ensi viikolla! Tämä ainakin kertoisi itselleni että joku erityisesti ajattelee minua.

Vierailija
14/14 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kerran kävi parikymppisenä niin, että uimahallista poistuttua oli kaatosade, ja uimarit odottelivat siinä katoksen alla sateen taukoamista. Nuorimies alkoi ehdottelemaan treffejä uimahallissa. Valitettavasti voin kertoa hänelle olevani naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän