Aivastin 31 kertaa putkeen, ennustakaa tulevaisuuteni
Kommentit (17)
Ensi kesänä menet naimisiin kunnon käen kanssa 31-vuotiaana.
Lähitulevaisuudessa asunnossasi tullaan havaitsemaan hirvittävä homeongelma.
Ootko sä vetänyt huomattavan kookkaan herneen nenääsi?
Parin vuoden sisällä olet fess-leikkauksessa.
Vietät seuraavat kaksi vuorokautta flunssasta. Sunnuntai-iltana tai maanantaiaamuna alkaa helpottamaan.
T. Suunnilleen samat aivastukset kolme päivää sitten
Tarkenna vähän: Aivastitko koeputkeen vai pakoputkeen?
Vierailija kirjoitti:
Tarkenna vähän: Aivastitko koeputkeen vai pakoputkeen?
pakoputkeen tee aapee
Vanha aivastusrunohan menee näin:
1 Hyvää
2 Pahaa
3 Rahaa
4 Rakkautta
5 Rikkautta
6 Ruokaa
7 Ketsuppia
8 Hyvä päivä
9 Paha päivä
10 Päänsärkyä
11 Paukkuja
12 Surua
13 Murhetta
14 Iloa
15 Tuskaa
16 Vauvoja
17 Miehiä
18 Naisia
19 Mummoksi
20 Rammaksi
21 Huoraksi
22 Nuoreksi
23 Saksaan
24 Italiaan
25 Turkkiin
26 Koirasi kusee purkkiin
27 Syyliä
28 Elämän tuulia
29 Kusipäitä naapureita
30 Pettureita
31 Kuolema
Minä näen, että aivastelusi tarkoittaa jumalallisia kykyjä, joita sinun ehdottomasti tulee käyttää tulevaisuudessa hyväntekeväisyyteen. Sinusta tulee jotakin suurta, ehkä jopa jonkin valtion päämies, pääministeri ehkä. Mutta minä näen myös suurta tuskaa tulevaisuudessasi, ehkä se johtuu aurasi mustasta ja kovin suttuisesta värityksestä. Joka tapauksessa, tulet tulevaisuudessa kohtaamaan suurta surua, kuolemaa ja henkistä järkkymistä.
-Nostradamus
Vierailija kirjoitti:
Minä näen, että aivastelusi tarkoittaa jumalallisia kykyjä, joita sinun ehdottomasti tulee käyttää tulevaisuudessa hyväntekeväisyyteen. Sinusta tulee jotakin suurta, ehkä jopa jonkin valtion päämies, pääministeri ehkä. Mutta minä näen myös suurta tuskaa tulevaisuudessasi, ehkä se johtuu aurasi mustasta ja kovin suttuisesta värityksestä. Joka tapauksessa, tulet tulevaisuudessa kohtaamaan suurta surua, kuolemaa ja henkistä järkkymistä.
-Nostradamus
syö n juuri perunamuusia, huomioitko sen? näetkö sille tulevaisuutta myös? tee aapee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Nostradamus
syö n juuri perunamuusia, huomioitko sen? näetkö sille tulevaisuutta myös? tee aapee
Perunamuusin syöminen ei vaikuta ennusteeseen muuten kuin voimistamalla näyn toteutumista ;)
-nostra
pölypunkkiallerginen tulevaisuus.
Sitä että sinäkään et ole ikuisesti terve ja kuolematon.