Ihana DIY-vinkki!!!
Esimerkiksi lasten leikkeihin tai miksei aikuistenkin!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta muuhun kantaa mielestäni on typerää "kierrättää" tavaraa, jolle on luotu toimiva kierrätyskanava, joka muuttaa sen rahaksi.
Mutta voihan tuohon käyttää esim ulko maisia tölkkejä joista ei saa pantteja
tosi kiva idea,, täytyypä itse askarella tänä viikon loppuna!
T. Isä
Vierailija kirjoitti:
Ottamatta muuhun kantaa mielestäni on typerää "kierrättää" tavaraa, jolle on luotu toimiva kierrätyskanava, joka muuttaa sen rahaksi.
LOL! Olipa typerä viesti sinulta!
Tässä on mielestäni oiva keino ottaa esim. perheen pienimmät askerteluun, tai isi voi varastossa näitä tehdä ja antaa lapsille leikittäväksi :)
Mulla on ollut tuollainen nukke.
Noi oluttölkit lasten leikeissä taas ovat kaiketi yleisessä käytössä siellä Porvoon suunnalla.
Mukava kuulla että ei aivan täysin tätä ideaa torpata :)) Ovathan myös laivalta tuodut tölkit pantittomia...
Vierailija kirjoitti:
Et sitten viitsi paria euroa raaski laittaa likoon lasta ilahduttaaksesi >:( Hyi hemmetti tuommoisia saitureita!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tuollainen nukke.
Noi oluttölkit lasten leikeissä taas ovat kaiketi yleisessä käytössä siellä Porvoon suunnalla.
Olisiko sitten parempi salata lapsilta alkoholinkäyttö kokonaan??? Mielestäni kohtuu käytön opettaminen on erittäin suotavaa, koska kotoa ne hyvät mallit opitaan :)) Sitä paitsi tälläinen puuhastelu kehittää myös luovuutta.
Siis tölkeistä ja ilmastointiteipistä tehdyt kalusteet on jotenkin ihania?? No ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Siis tölkeistä ja ilmastointiteipistä tehdyt kalusteet on jotenkin ihania?? No ei kyllä ole.
Sulla taitaa olla vikaa maussa :D
Mitkä muut huonekalut mahtaisivat toimia tällä tavoin? Jotain koria tms. olen miettinyt, esim. leikkikalujen säilömiseen..
Mikä toi edes on? Ruma se ainakin on toki.
Kai niitä maitopurkeistakin on tehty, laiskanlinnoja ja väliseiniä. Itse suunnittelen kyllä "aurinkolämpöpumppua" kaljatölkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Kai niitä maitopurkeistakin on tehty, laiskanlinnoja ja väliseiniä. Itse suunnittelen kyllä "aurinkolämpöpumppua" kaljatölkeistä.
Kuinka tämä rakennetaan?
Vierailija kirjoitti:
etpä sinäkään paljoa mistään mitään ymmärrä,,,, taidat vain selailla jotain INNOA! ja huokailla jonkun markon sisustus vinkeille!!!
tästä maasta puuttuu entis ajan suomalain nsisu ja sinun kaltaiset trollit sitä syövät,,,, maassa maan tavalla!!
Itse tein sukulaislapselle kesälomalla leikkimökin samalla tekniikalla...
Lähetin tutulle perhepäivähoitajalle linkin, ihana idea!! <3 3
Kauheen näköstä! Ihan kamalaa,hyi helvata😣 en ikinä tekisi lapselleni tuollaista !!
Niin, onhan se hyvä totuttaa pienet piltit jo alusta asti kalja-, lonkku- ja sidukkatölkkeihin, niin osaavat sitten vähän isompina pyytää kaupan nurkalla norkoilevia puliveivareita hakemaan sikspäkin tai varallisuuden salliessa peräti mäyriksen. Taksa lienee yksi purkki hakijalle.