Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkähän näitä saisi Suomeen?

17.02.2006 |

http://www.meandi.se/kladerna.asp

Aivan järjettömän hienoja lastenvaatteita ruotsalaisessa kotimyynnissä... onko mitään mahdollisuutta tilata jotenkin, onko kenelläkään kokemusta? Ei taida Suomesta löytyä myyjiä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saitko koskaan viestiisi vastusta... mä en jostain syystä saanut s-postiani menemään. Olis kiva tietää mitä sulle kertoivat...

Vierailija
2/18 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin @ väärälle aalle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä minäkin voisin ostaa, jos jostakin saisin. Harmi, ettei voi tilata..

Vierailija
4/18 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asustellaan Ruotsissa ja oon jo kaksilla Me&I kotikekkereillä käyny...

Vaatteet on kyllä tosi kivoja, aika vaan kalliita. Ne on tosi hyvälaatuisia! Koot on vaan vähän hassuja, meillä tyttö 2v, jolle oon ostanut aika paljon noita vaatteit esim paidat on aika pitkiä mutta kovin kaposia. Mutta laatu on kyllä ykkönen!

Voin teille iloksenne kertoa, että rutsalaisessa " Vi föräldrar" -lehdessä oli niiden perustajien haasattelu ja ne kerto, että niillä on suunnitelmissa lähiaikoina yrittää Suomen markkinoille.

Kannattaa odottaa!

t.Me&I-fani

Vierailija
5/18 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse esim en yhtään tykkää L&B kotimyyntivaatteista, nämä paljon enemmän minun makuun!!

Vierailija
6/18 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut vastausta. Laitoin heti samana päivänä sinne postia, eivätkä ole vieläkään vastanneet mitään. Harmi, nuo olis aivan ihania..

Kiva juttu, jos ovat tulossa Suomen markkinoille! Tosin tietenkään ne ei tuu tänne päin, vaan pk-seudulle, mun tuurilla..

Vierailija
7/18 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on moneksi - noihan on suoraan seiskytluvun alusta, niistä sai silloin muksuna tarpeekseen, varsinkin ruskeista kammotuksista ;-)

Vierailija
8/18 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just niin päin, että niistä tulee nostalginen olo. Vielä pari vuotta sitten 70-luvun vaatteet näytti mun mielestä ihan kauheilta, mutta nyt ne on tosi hienoja. Mä kuuluisin varmaan myös kyseisen firman asiakaskuntaan, jos noita Suomeen tulisi.

Vierailija
9/18 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on minustakin " 70-luvun retroa" , enkä ole mikään hirveä retrofani esim. tummanruskeat sadeasut tai pallopaidat ei iske, mutta Marimekon ja Katvigin raidat kyllä! :-)

Vierailija
10/18 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan noita olis saada ;) Vai pitääkö sitä lähteä ruotsiin kotikutsuille et sais :D IHANIA!

Vierailija
11/18 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan on kapeaa mallia, niin meillä tytölle varmaankin sopimattomia. Itse olen välillä ostanut kapeaakin mallia, mutta minun armas isäni on sitten katsonut tyttöä ja sanonut että " tuo paita on aivan väärän mallinen tytölle" yms. joten en sen koommin ole laittanut kireitä vaatteita hivenen pullukalle tytölle :)

Vierailija
12/18 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat Suomeen tulla. :)

Vierailija
13/18 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen myös josko joku sattuis tietään mistä moisia ihastuksia voisi saada...:)ei tullu vissiin ed viestini oikeeseen paikkaan..

Vierailija
14/18 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat kyllä just eikä melkein minun makuuni!

Noita jos sais lapsille (ja itselle) niin siitä taivas aukeis! :)

Vierailija
15/18 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään myös odottelemaan.....

Vierailija
16/18 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mahtava juttu, että aikuisillekin oli hienoja vaatteita! Laitoin sinne sähköpostia, katotaan, mitä ne vastaa..

Vierailija
17/18 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakaikkiaan. Minusta saisivat kyllä asiakkaan. Lueskelin vähän niiden sivuja ja ainakin toimivat siis kotikutsuperiaatteella kuten esim. tupperit ja ne tanskalaiset vaatefirmat... eli varmaan jos joku täällä innostuisi ottamaan " päävastuun" ja sit hankkimaan pientä verkostoa... odotellaan lisätietoja innolla.

Vierailija
18/18 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä ihania :o)

Niin suloiset printit ja ihania kuoseja, lapsuus tuli mieleen :o)

Innolla kans odotan, ostaisin!