Haluan omakotitaloalueelle ennenkuin lapsi tulee murkkuikään ja mies
ei ymmärrä tätä. Itse on kasvanut vuokratalossa ja sanoo et ihan kunnollinen tuli hänestäkin. Minusta nykyään on ihan eri juttu.
Kommentit (7)
ja kunnollinen poika tuli. Ei lähtenyt omakotitaloalueen poikien kanssa ryypiskelemään. On itsestäsi kiinni miten kasvatat, ei se omakotitaloalue lapsia kasvata. Hah, mikä sua oikein vaivaa?
Mutta kyllä mun lapsi on murkkuiässä harrastanut ne ihan samat jutut, mitä minä silloin kun itse olin murkkuiässä ja asuin kerrostalossa.
Mä en tiedä minkälaista on asua tänä päivänä kerrostalossa vuokralla, mutta onko se väki muka niin kauheeta että pitää ihan karkuun lähteä.
että myös omistusasunnoissa ja omakotitaoissa kasvaa nykyään huligaaneja. Varsinkin niissä erittäin kunnollisissa perheissä, joiden lapset ei koskaan itse syyllisty mihinkään, mutta kaverit vaan on huonoja - siis äidin mielestä. Näitä näyttää eniten asuvan kalliiden omakotialueiden 10-v sisään rakennetuissa paritaloissa
Me omakotitalojen asukit ollaan ihan ulkokultasia mutta oikeesti pelkkää paskaa. Välinpitämättömiä lapsia kohtaan ja nurjamielisiä muita kohtaan.
Ainoastaan kerrostaloissa asuu kunnollisia nuoria. Ne ei ryyppää, ei polta eikä muutenkaan tee kolttosia.
Varokaan meitä omakotitalojen asukkeja!!!
Haluan omakotitaloalueelle ennenkuin lapsi tulee murkkuikään ja mies...
... jättää nuoremman takia tms...=)
Vuokra-asunnoissa kasvaa nykyäänkin ihan kunnon kansalaiseksi.