Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö uuden puolison tietää, että olen aiemmassa suhteessa

Vierailija
02.03.2016 |

Pettänyt? Lopetin kun tajusin ettei ole mua varten..

Ja pitääkö kertoa heti vai myöhemmin?

Olen kohdammut ihanan ih.isen jota rakastan ja menneisyyteni hävettää ja pelottaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan, tulee tuo jostain ilmi kuitenkin. Hyvä vaan, että sinuun haksahtanut nainen kuulee mikä itsekäs idiootti olet.

Vierailija
2/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaan, tulee tuo jostain ilmi kuitenkin. Hyvä vaan, että sinuun haksahtanut nainen kuulee mikä itsekäs idiootti olet.

Voihan ap olla myös nainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on nainen joka on löytänyt elämänsä rakkauden. Hän on joutunut petetyksi menneisyydessä. Rakastaa mua oli mitä tahansa - näin sanoi. Otan riskin ja kerron hänelle...

Vierailija
4/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta näki selvästis että kyseessä oli nainen, mies ei tuollaista ulinaa kirjoittaisi. Sori, miesvihaaja.

Vierailija
5/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta näki selvästis että kyseessä oli nainen, mies ei tuollaista ulinaa kirjoittaisi. Sori, miesvihaaja.

Ihan nainen olen. Pettäjät vituttaa kyllä sukupuoleen katsomatta. No hyvähän se on miehenkin kuulla millainen luonne on muijalla. Pettäjät harvoin muuttuvat...

Vierailija
6/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on nainen joka on löytänyt elämänsä rakkauden. Hän on joutunut petetyksi menneisyydessä. Rakastaa mua oli mitä tahansa - näin sanoi. Otan riskin ja kerron hänelle...

Millä oikeutit aiemman pettämisesi?

Vierailija
7/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Menneet suhteet on menneitä. Aloita puhtaalta pöydältä.

Vierailija
8/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kertoa, tietenkään. Mennyt on mennyttä ja ihminen voi oppia teoistaan. Itse petin eksää, nykyistä miestäni en koskaan! Yhdessä jo 10 vuotta.

Vierailija
9/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horatsu

Vierailija
10/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei 7 vuoteen osoittanut seksuaalista kiinnostusta muhun.ap...nyt on ihana mies...

Vierailija
11/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin minäkin nuoruuden poikaystävää mutta en ole sitä tilittänyt nykyiselle miehelle. Mitä minun entinen elämäni hänelle kuuluu. Tuskin miehenikään on mikään enkeli ollut.

Nyt olen ollut uskollinen 25 vuotta eikä ole mitään tarvetta/halua pettää jatkossakaan.

Vierailija
12/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäät meinaa että ap:n nykyinen mies on jotenkin velvollinen rankaisemaan ja kostamaan edelliselle miehelle tapahtuneen vääryyden HUH!

Vierailija
13/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki tulee aikanaan ilmi.Se joka pettää kerran niin pettää heti kun tilaisuus tulee.Turha on leikkiä pyhimystä.Vain raha ratkaisee suhteissa.Tunteet loppuu hyvin lyhyeen,jos ei saa haluamaansa.Läheltä olen seurannut yhden yh-äidin tekoja.Mies vaihtuu heti,kun kohdalle tulee muka "varakkaampi.Kertokaa uudelle mitä on todellisuudessa tapahtunut entisessä suhteessa ja olkaa myös rehellisiä entiselle kumppanille.

Vierailija
14/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi, mutta suhtautumisesi suuseksiin ja ruskean reiän retkeilyihin pitää kertoa.

Vierailija
15/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole kertonut. Tässä suhteessa olen sen oikean kanssa ollut 19v enkä ole pettänyt.

Vierailija
16/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei 7 vuoteen osoittanut seksuaalista kiinnostusta muhun.ap...nyt on ihana mies...

Ok. Sehän ei tarkoita, että rakkaus sinuun olisi vältämättä loppunut. Mietin vain, että "kivat paineet" sun uudelle, että parasta olla kärsimättä haluttomuudesta tai saattaa käydä noin.

Vierailija
17/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse. En minä ainakaan välitä tietää jokaista yksityiskohtaa miehen nuoruuden hölmöilyistä enkä omistani ole kenellekään tilivelvollinen. Jos kokee, että menneillä tapahtumilla on iso vaikutus nykyisyyteen, niin sitten vanhojakin asioita voi olla hyvä avata kumppanille.

Vierailija
18/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi, ellei kysyttäis suoraan. En nää mitään hyötyä kertomisesta. Sillä sais vain toiselle epäluuloisen olon. Et oo velvollinen kertomaan edellisissä suhteissa tekemistäs virheistäs, riittää että oot käynyt asian ittes kans läpi ja oot ottanut opiks. Kannattaa jättää asia menneisyyteen, eikä tuoda sitä uuden suhteen rasitteeks.

Vierailija
19/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä kertonut nykyiselle miehelleni siitä, että petin exää. Mä en jotenkin olisi osannut olla, jos hän ei tietäis.

Vierailija
20/24 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään tarvitse. Jos koet, että et halua jakaa asiaasi, olet hiljaa. Ihan pöljiä nuo " kun kerran pettää, pettää aina". Ihan kuin ihminen ei voisi muuttua ja kasvaa. En ole itse pettänyt, mutta erilaisia tyhmyyksiä on tullut tehtyä. Nyt iän myötä on toimii monissa asioissa eri tavoin ja viisaammin.