Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä yksityiseksi pphksi ryhtymisestä; hoitomaksuista ja tuista!!

17.02.2006 |

Osaisikohan kukaan auttaa?

Suunnittelen yksityiseksi pphksi ryhtymistä ja kysyisin vielä, voiko perhe saada hoitomaksuihin muuta tukea kuin yksityisenhoidontuen+-hoitolisän+kuntalisän? Jos samasta perheestä on tulossa 3 lasta, jää hoitomaksua vielä aika paljon itselle maksettavaa, jos otan tuon suositushinnan verran hoitomaksua. Kyseessä on pienituloinen perhe. Osaisiko kukaan auttaa, mistä tukea hoitomaksuihin voisi kysyä!! Auttaako esim. sosiaalitoimisto? Voinko itse saada toimintaani tukea jostakin, jolloin voisin alentaa hoitomaksua?!?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitolasten vanhemmat saavat kelan yksityisen hoidon hoitorahan, mahdollisesti hoitolisän sekä mahdollisesti kunalisän, jos kuntanne maksaa. Muita tukia ei tule, ei vanhemmille eikä sinulle hoitajana. Perhe voi tietenkin kysyä maksua sosiaalitoimistosta, mutta todennäköisesti he sanovat, että pitää mennä sitten kunnan hoitoon. Siellähän maksut ovat tulisidonnaiset. Näin se vaan menee, valitettavasti. Ainoa apu heille on se, että sinä lasket hoitomaksua. Itse en voi pyytää lähellekään suositusta juuri tästä syystä, kun ei vanhemmat ole valmiita maksamaan niin paljoa enemmän, kuin kunnalle.

Vierailija
2/2 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalliseen hoitoon ko. perhe ei voisi mennä, koska tarvitsee myös iltahoitoa.. Kunta ei ole tällä hetkellä palkkaamassa uusia pphita eli yksityisenä pitäisi aloittaa. Minä taas en voi kovin paljon hoitomaksua alentaa, tai emme tule itse toimeen :( Toisaalta muitakin lapsia olisi luokseni hoitoon tulossa, joka perheestä yksi lapsi, jolloin heille ei jäisi paljoakaan maksettavaa itselleen, mutta mielestäni tämä kolmen lapsen perhe tarvitsisi hoitopaikkaa eniten.... Kinkkinen tilanne. Voisinkohan itse saada toiminnalleni starttirahaa tms.?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi