Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa anopin ja miehen suhtautuminen tavaroihini.

haaveena robotti-imuri
02.03.2016 |

Koko tämän 12 vuotta olen saanut häneltä ja mieheltäni haukkuja tavaramääräni ja epäjärjestelmällisyyteni takia. Myönnän, että kritiikki on ollut aiheellista, mutta olen alitajuisesti kapinoinut heitä vastaan. Harrastan montaa eri taiteen muotoa, en pidä tuotoksia itse, enkä omista juurikaan muuta tavaraa yltiöpäisesti, mutta joka paikasta olen löytänyt vähennettävää. Olen hankkinut materiaaleja ja tarvikkeita liikaa käsitöihin yms. Mies on monta kertaa karjunut tilaavansa jätelavan.

Marie Kondon kirjan luettuani koin "valaistumisen" ja nyt on sitten tää porukka ihan kauhuissaan. Oikein mitään ei sitten saisikaan hävittää, kun minä saatan/joku muu saattaa joskus tarvita. Joskus tuntuu ihan siltä, että ne haluaa pitää mut haukuttavana, eivätkä hyväksymään muutosta. Onko kellään käynyt samoin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aloitus pitkään aikaan.

Herkullinen asetelma 😨

Vierailija
2/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin sen karjuvan miehen ekana sinne jätelavalle. Mulle ei yksikään ihminen karju, ei ainakaan kotonani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laittaisin sen karjuvan miehen ekana sinne jätelavalle. Mulle ei yksikään ihminen karju, ei ainakaan kotonani.

Niinpä. Toista ei voi muuttaa, ainoastaan itseänsä. Jos tämä ei auta, olen kuitenkin yrittänyt parhaani. Tuntuu hyvältä, että olen tavaroideni omistaja, enkä epämääräisen roinan vankina. Näitä läpikäydessä olen huomannut, että niistä läheskään kaikki ei ole minun.

Vierailija
4/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä ensimmäinen kerta, kun tulee vastaan tilanne jossa toinen puoliso arvostelee toista liiasta roinasta ja sitten tavaroita pois heitettääessä käy ilmi, että suuri osa roinasta onkin sen arvostelijan omaisuutta ja mitään ei saa heittää pois.

Mutta hyvä ap! Jatka samaan malliin, äläkä välitä karjujasta & hänen äidistään, sinunhan tavaroitasi ne ovat ja he ovat vuosikausia sinua niiden johdosta arvostelleetkin. Itsekin läpikävin samanlaisen prosessin viime syksynä ja nyt on paljon kevyempi olla, paljon tavaraa lähti kierrätykseen ja roskiinkin.

Vierailija
5/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tuo ylläoleva aloitus heille ja kysy mielipidettä.

Vierailija
6/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä nämä tilanteet, joissa aikuinen mies liittoutuu äitimammasensa kanssa omaa puolisoa vastaan. Antaisin kenkää moiselle mammanpojalle, jos harrastaa vielä karjumistakin.

Vierailija
7/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä kirjoituksiani, saisin vain vihat niskoilleni. Eniten on hajottanut miehen jatkuva raivoaminen sen omista tavaroista. Viimeksi ulkohousut. Että minä olen pessyt ja hävittänyt ne näiden lahjoitustavaroiden mukana. Oli katsonut vaatehuoneen muka kunnolla. Löysin se sekunnissa henkarista roikkumasta. Sanoinkin, että katsot niin huonosti siksi, että saat purettua tarpeesi höykyyttää minua joka käänteessä. Mies sanoi, että eihän se nyt niin voi olla, katsoi vaan huonosti. Mä eriytän meidän tavarat ihan täydellisesti, huolehtikoot itse omistaan.

Vierailija
8/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttäviä nämä tilanteet, joissa aikuinen mies liittoutuu äitimammasensa kanssa omaa puolisoa vastaan. Antaisin kenkää moiselle mammanpojalle, jos harrastaa vielä karjumistakin.

Tämä.

Vierailija
9/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt ole varsinaisesti liittoutumisesta kyse. Ovat harvoin keskenään tekemisissä ja tulevat huonosti toimeen. Sattuvat nyt tässä asiassa olemaan samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme