Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisit halunnut tietää imetyksestä edeltävästi ?

Vierailija
01.03.2016 |

Terveisin neuvolan th, perhevalmennusta lähiaikoina.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se tosiaan voi tehdä kipeää ensi alkuun kun vauva saattaa vielä hakea imuotettaan ja nännit on tottumattomat. Mulla itse asiassa kesti kipua ihan kuukausia koska oli suihkutissiongelmaa ja vauva yritti hillitä maidontuloa huonolla imuotteella. Siitä onneksi selvittiin mutta jumalavita kun teki kipeetä silloin! Monta kertaa meinasin panna pisteen koko touhulle ja siirtyä pulloon, mutta ihana neuvolanterkka toppuutteli lempeästi (ei painostaen) ja antoi neuvoja yms. Silti todella monet vaan sanoivat että lopeta heti vaan jos on ongelmia, ei ole normaalia jos sattuu noin etc. No ei kai se mikään ihannetilanne ollut mutta oikealla harjoittelulla, rasvoilla ja syöttörutiinilla se hoitui. Mutta kun se kipu oli niin odottamaton kun ei siitä ollut missään varoiteltu, minusta pahempaa kuin synnytys kun se jatkui kuitenkin kuukausia! Uskon että monikin lopettaa imetyksen kun sattuu niin kovin, kun ei välttämättä tiedetä että joillain se vaatii enemmän totuttelua ja riippuu sekä äidistä että vauvasta kauanko siihen menee. En usko että suurimmalla osalla se on sellaista tuskien taivalta silti (onneksi) mulla vaan on aina ollut herkät, suorastaan kosketusarat rinnat muutenkin. Mutta niin vaan saatiin vauvan kanssa näilläkin eväin homma luistamaan ja tässä vielä imetän, nyt on jo taapero. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi