Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattuuko synnyttäminen samalla tavalla kuin kakkaaminen menkkojen aikana? :D

Vierailija
01.03.2016 |

Tyhmä kysymys mut haluun tietää :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu sillä tavalla.

Vierailija
2/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan, naiset vaan liioittelee synnytyskokemuksia. Usko pois, kahdesti olen synnyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?? :D

Vierailija
4/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mulla ei kyllä tod satu kakkaaminen menkkojen aikana. Sulla epäilisin endoa peräsuolessa, jos sulla sattuu kakkaaminen menkkojen yhteydessä?

Vierailija
5/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä tavalla se sitte sattuu? Siis kakkaa pusketaan ja vauvaa pusketaan... Ap

Vierailija
6/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä kuin palloa puskisi ulos ja kaikki ruumiinosat siellä alhaalla rutistuu samalla.

Vierailija
7/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, mulla ei kyllä tod satu kakkaaminen menkkojen aikana. Sulla epäilisin endoa peräsuolessa, jos sulla sattuu kakkaaminen menkkojen yhteydessä?

Ja endolla tarkoitan siis endometrioosia, jos lyhenne ei ole tuttu.

Vierailija
8/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihan samalta tuntuu.

Vierailija
9/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan, naiset vaan liioittelee synnytyskokemuksia. Usko pois, kahdesti olen synnyttänyt.

Niin totta! Siis kaikkihan tietää, että kaikki synnytykset ovat samanlaisia ja siksi joku voi sanoa, että muut ovat liioitelleet, jos kokemus on ollutkin erilainen.

Vierailija
10/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Endoa?! Mulla sattuu kakkaaminen aika usein mekkojen aikna. Pitääkö tästä oikeasti olla huolissaan? Ap

Vierailija
11/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millä tavalla se sitte sattuu? Siis kakkaa pusketaan ja vauvaa pusketaan... Ap

Ei se ponnistusvaihe noin keskimäärin ole se kivulias osuus (tosin voi joissain synnytyksissä olla), vaan se avautumisvaihe, jossa kohdunsuu avautuu ja vauva laskeutuu synnytyskanavaan. Siinä kohdun lihakset supistelevat voimakkaasti ja sitä kestää usein monia tunteja. Se on se kivulias osuus.

Vierailija
12/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on tosiaankin todennäköisesti endometrioosia peräsuolen puolelle levinneenä jos kuukautisten aikana ulostamiskipuja. Rektovaginaalinen endometrioosi.

Vierailija
13/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sulla on tosiaankin todennäköisesti endometrioosia peräsuolen puolelle levinneenä jos kuukautisten aikana ulostamiskipuja. Rektovaginaalinen endometrioosi.

Apua, luulin että tää olis ihan normaalia ap

Vierailija
14/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierto voi vaikuttaa kipuihin jos on ärtyneen suolen oireyhtymä, ei se endodiagnoosi nyt 100% varma ole.

Vierailija
15/15 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ponnistusvaihe noin keskimäärin ole se kivulias osuus (tosin voi joissain synnytyksissä olla), vaan se avautumisvaihe, jossa kohdunsuu avautuu ja vauva laskeutuu synnytyskanavaan. Siinä kohdun lihakset supistelevat voimakkaasti ja sitä kestää usein monia tunteja. Se on se kivulias osuus.

Saanen olla eri mieltä. Itselläni nimittäin nimenomaan ponnistusvaiheet ovat olleet se kivuliain vaihe. Onneksi ei tarvitse enää synnyttää, ihan yhtä helvettiä se touhu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi