Miten märkäruvesta pääsee eroon?
Kommentit (15)
Meillä homeopatia toi peladtuksen, kaikki muu kokeiltiin sitä ennen. Homeopatia auttoi todella nopeasti, aineiden nimiä en enää muista.
Ja potilas oli alle 6kk. ikäinen vauva, joten plasebosta ei tässä tilanteessa ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
Meillä homeopatia toi peladtuksen, kaikki muu kokeiltiin sitä ennen. Homeopatia auttoi todella nopeasti, aineiden nimiä en enää muista.
Ja potilas oli alle 6kk. ikäinen vauva, joten plasebosta ei tässä tilanteessa ollut kyse.
Ihan höpöhöpöä. Varmaan oli paranemassa jo muutenkin. Vahingossa painoin yläpeukun.
Teepuuöljy? Bacibact-voide tai puuteri? Antibiootit? Onko isolla alueella?
Valitettavasti se ei muulla lähe kuin antibiootilla. Itsellä ollu helvetillinne märkärupi kaksi kertaa elämässä, peitti koko turvan (huulet kokonaan). Eipä kiinnostanu jäädä venaamaan auttaako joku homeopatia kun kadulla kaikki katsoivat kuin spitaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan höpöhöpöä. Varmaan oli paranemassa jo muutenkin. Vahingossa painoin yläpeukun.
Itseasiassa oli menossa pahempaan suuntaan, päibä päivältä. Lääkäri oli määräämässä viimeisenä keinona vahvaa antibioottikuuria. Lähisukulainen, joka on hurahtanut homeopatiaan, ehdotti sitä viimeisenä keinona. Itse en usko homeopatiaan, mutta ajattelin kokeilla, koska eipä kai siitä ole haittaakaan + homeopaatti oli myös koululääketieteen edustaja (lääkäri). Kannatti kokeilla, pieni vauva välttyi vahvalta antibioottikuurilta.
Neuvolalääkäri oli aivan ihmeissään paranemisesta, ei ollut kuulemma koskaan ennen nähnyt vastaavaa. Vauvalla siis märki puoli naamaa ja parissa päivässä kaikki kuivui pois...
Ihan sama mikä oli syynä, mutta homeopatiaa kokeilen taatusti toistekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa oli menossa pahempaan suuntaan, päibä päivältä. Lääkäri oli määräämässä viimeisenä keinona vahvaa antibioottikuuria. Lähisukulainen, joka on hurahtanut homeopatiaan, ehdotti sitä viimeisenä keinona. Itse en usko homeopatiaan, mutta ajattelin kokeilla, koska eipä kai siitä ole haittaakaan + homeopaatti oli myös koululääketieteen edustaja (lääkäri). Kannatti kokeilla, pieni vauva välttyi vahvalta antibioottikuurilta.
Neuvolalääkäri oli aivan ihmeissään paranemisesta, ei ollut kuulemma koskaan ennen nähnyt vastaavaa. Vauvalla siis märki puoli naamaa ja parissa päivässä kaikki kuivui pois...
Ihan sama mikä oli syynä, mutta homeopatiaa kokeilen taatusti toistekin.
Homeopatia on vettä. Ehkä kyse oli sittenkin jostakin luontaistuotteesta, kuten teepuuöljystä? Itse homeopatia on täyttä tuubaa, mutta luontaistuotteita kutsutaan joskus homeopatiaksi.
Ihan sisäisesti nautittavasta homeopaattisesta valmisteesta oli kyse (taisi olla paria eri ainetta). Teepuuöljy ei meillä auttanut, sitäkin kokeiltiin.
Itselläni tuo märkärupi on melkein jokavuotinen vaiva! Yleensä siinä kesä-syksyn vaihteessa ilmestynyt. Basibactia olen itse käyttänyt ja yleensä saanut paranemaan viikossa. Et kerro tarkalleen missä märkärupi sijaitsee? Esim: silmän sisäluomessa ja silmänurkassa sijaitseva märkärupi tarvitsee lääkäriltä määrättävät tipat, sillä antibioottivoiteet eivät ainakaan minulla sinne toimineet.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Jos plasebo tepsii lemmikeillä, tepsii se vauvoillakin. http://www.petmd.com/blogs/fullyvetted/2012/nov/pets_and_the_placebo_ef…
Jos kaikki on jo kokeiltu, kokeile jotain mitä et ole jo kokeillut.
Antibiootin pitäisi tehota viidessä päivässä?