Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kela perii opintotukea takaisin, voiko sitä maksaa osissa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuttu juttu minulle. Tosin Kela peri melkein 1000e yleistä asumistukea takaisin. Ilmoitin sinne työn alusta ajoissa mutta eipä mennyt sana perille asti niin maksoivat kolmen kuun tuet. No, tästä on noin pari vuotta aikaa. Maksoin 40e kuussa takaisin ja viimein viime marraskuussa lähti viimeinen erä! Voittajafiilis.
Mutta tosiaan soita Kelalle heti ja sovi maksusuunnitelmasta, nykyään kun voivat ulosottaa perittävän veronpalautuksistakin.