Kissa repi tikkinsä auki :(
Kamala huoli pienestä, onko kellään kokemusta asiasta?
Kommentit (15)
Sen takia niitä kaulureita käytetään leikkauksen jälkeen ettei eläimet pääse repimään tikkejä.
Jos aloitus ei ole provo niin yhteys lääkäriin asap.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko ehtivät olla ja mikä oli tikkien syy.? Oletko ollut yhteydessä eläinlääkäriin? Et voi vain jäädä ihmettelemään.
Tottakai olen ollut yhteydessä, vatsaontelo jouduttiin aukaisemaan. Kissa on matkalla eläinlääkäriin mieheni kanssa kun itse jouduin jäämään pienen vauvan kanssa kotiin. Kauhea huoli kisusta että miten se nyt pärjää :( -ap
Vierailija kirjoitti:
Sen takia niitä kaulureita käytetään leikkauksen jälkeen ettei eläimet pääse repimään tikkejä.
Jos aloitus ei ole provo niin yhteys lääkäriin asap.
Kissa on matkalla lääkäriin, itse en vain mukaan päässyt. Kissalla oli myös kauluri, jotenkin oli saanut sen halki ja näinollen irti päästään.
Eläinrääkkäystä teetättää tuollaisia isoja operaatioita lemmikille. Eläin kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Eläinrääkkäystä teetättää tuollaisia isoja operaatioita lemmikille. Eläin kärsii.
No eikä ole ap viet sen kissan heti lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista olen kuullut vaan tuo oli uutta että lemmikin hoito on eläinrääkkäystä. -ap
Ei kauluria vaan sukkapuku. Tuttu kasvattaja sanoo aina ettei sukkapukua tarvita. Onneksi mjn eläinlääkäri laittoi sen kummallekkin tyttökisulle.
Estää myös haavan tulehtumisen. En tykkää jos ei suojata mitenkään sillä ne tikin langat on kyllä helppo repiä, kun ne langat on aika pitkiä kuitenkin.
Jaksuja aapeelle ja pikku pörrölle! Kaikki päättyy varmasti hyvin!
Se sukkapuku on sideharsomaista ja päihittää kaulurin mennen tullen.
Meidän kolli repi tikkejä pallien poiston jälkeen. Tulehdus siitä seurasi sitten ja antibiootit. Hyvin parani.
Kissa on nyt kotona :) haava liimattu ja antibiootit huomenna apteekista.
Kauanko ehtivät olla ja mikä oli tikkien syy.? Oletko ollut yhteydessä eläinlääkäriin? Et voi vain jäädä ihmettelemään.