Juhlitteko kihlajaisten vuosipäivää?
Onko sellainen tapana? Meillä tänään "toinen" vuosipäivä. Ostin skumppaa ja ruusun. :)
Kommentit (19)
Ei olla juhlittu, edes muistettu... Tänä vuonna olisi vuosipäivä nro 15. joten pitäisköhän laittaa ihan kalenteriin ja yllättää mies? :)
Ensimmäistä vuosipäivää juhlittiin. Nykyään hääpäiväkin saattaa mennä niin, että vasta illalla jompi kumpi muistaa.
Miksi pitäisi? Pitääkö kaikkia päiviä juhlia? Seurustelun vuosipäivää, kihlauksen vuosipäivää, hääpäivää..... Kuka jaksaa?
Riippuu siitä, onko naimisissa vai ei. Me ehdittiin juhlia kerran kihlapäivää, sitten mentiin naimisiin. Naimisissa ollessa juhlittiin hääpäivää.
Nyt eronneena uudessa suhteessa ja luulen, että jos mentäis kihloihin, juhlittais sitä jos ei olis vielä ehditty vihille.
Me juhlimme. Saamme jopa lahjoja. ;)
Kyllä me juhlitaan sekä vuosipäivää että hääpäivää, ihan joka vuosi molempia! Mentiin suoraan naimisiin, niin varsinaista kihlapäivää ei ole. (En muista mikä päivä sovittiin naimisiinmenosta).
Ihana syy saada lapset hoitoon ja vanhemmat viettämään parisuhdeaikaa kahdestaan. Yhdessä tänä vuonna 17 vuotta ja naimisissa 7.
Noo, tavallaan... Mentiin kihloihin itsenäisyyspäivänä, ja sitä juhlitaan, syödään ja juodaan hyvin - alkushampanjalla skoolataan sit myös meidän kihlapäivälle.
Ei ainakaan tänä vuonna juhlittu, näköjään. Päivä olisi ollut 25. päivä kuluvaa kuuta. Kihloihin menimme 1997.
Joo, aina on hyvä syy juhlia. :) meillä tosin ehtii olla vain yksi kihlajaisvuisipäivä ennen häitä.
Me menimme kihloihin 2013 helmikuussa. En muista yhtään oliko edes alku- vai loppukuuta. Ei olla ikinä juhlittu noin "turhaa" päivää. Ennenkuin alettiin juhlia hääpäivää, juhlittiin vuosipäivää (sekin juhannus). Minulla on kyllä tuttava pariskunta, joka juhlii kaikki kissanristiäiset, mitä vain keksivät, suurella vierasjoukolla. Väki on vähentynyt kun aina pitäisi ostaa jotain viemistä (loukkaantuvat jos tulee tyhjin käsin)
Kyllä olisi väkisin väännetty juhla.
No ei takuulla juhlita! Ukko ollut kihloissa ainakin kolmesti (ne on tunnustanut) ja minä en kertaakaan.
Emme edes muista, minä päivänä menimme kihloihin. Kihloissakin ehdittiin olemaan reilu neljä kuukautta, sitten mentiin naimisiin.
Kahdestaan juhlistettiin kyllä kihlajaispäivää, puolivuotishääpäivää ja kaikkea mitä haluttiinkaan juhlistaa. Onneksi koska ensimmäistä hääpäivää ei saatu juhlia. Mieheni kuoli ennen sitä.
Kyllä juhlitaan kahdestaan kaikkea mahdollista, seurustelun vuosipäivää, kihlajaispäivää, hääpäivää.. miksi ei, elämä on välillä niin puuduttavaa arkea, että pienikin tekosyy juhlaan otetaan ilolla vastaan :) ja ei nyt tarkoita kuitenkaan mitään yltiöpäistä juhlaa, kahdestaan tehdään hyvää ruokaa ja juodaan punaviiniä, ehkä kuoharia. Piristää parisuhdettakin, kun jaksaa muistella niitä merkkihetkiä ja huomioida toista vähän enemmän :)
Me ollaan oltu kihloissa 7 vuotta. Se vain vituttaa, ei kyllä tee mieli juhlia. Mies ei vissiin tiennyt mitä kihlaus tarkoittaa, kun tässä näin monta vuotta ollaan junnattu. Hyvä jos te muut juhlitte, itse en enää kehtaa eikä huvita.
Juhlitaan, koska mies kosi mua syntymäpäivänäni. Se ei ollut varsinaisesti suunniteltu, mutta olin just ollut pidemmällä työmatkalla ja olin menossa pian toiselle, tosin lyhyemmälle työmatkalle.
Ei ole