Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Mall of Scandinavia käymisen arvoinen paikka Tukholmassa?

Vierailija
29.02.2016 |

Eipä tuo jotain Itistä tai Selloa kovinkaan paljoa suurempi ostosparatiisi ole, eli neliöden perusteella ei ilmeisesti ainakaan kannata käydä mutta pari Suomesta puuttuvaa putiikkia tuolla kyllä olisi.

Toisaalta taas, monet tuon kauppakeskuksen kaupat löytyvät myös ihan Tukholman keskustastakin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kyllä vaatekauppoihin lähtisi millään matkoillani. Vaatteita saa Suomestakin. Ostoskeskukset on ehkä vähiten kiinnostavia paikkoja maailmassa.

Vierailija
2/4 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en kyllä vaatekauppoihin lähtisi millään matkoillani. Vaatteita saa Suomestakin. Ostoskeskukset on ehkä vähiten kiinnostavia paikkoja maailmassa.

No, mä olen matkassa teinien kanssa ja sen ikäisille ostoskeskukset ovat maanpäällinen paratiisi. Siis ainakin tyttärille.

Nyt nuo pähkäilevät, onko toi paikka käymisen arvoinen kun siellä ei ole Hollisteria mutta monta muuta kivaa kauppaa kuitenkin. Toki ehtisivät molemmissa käydä, jos eivät jäisi jokaiseen rättikauppaan asumaan. Aikaa on kuitenkin rajallisesti käytettävissä, kun ihan vain tavallinen ruotsinristeily tehdään.

Pienet on teinien murheet. :D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on pohjoismaiden suurin ostoskeskus, 224 kauppaa, x määrä ravintoloita ja kahviloita, leffateatterissa paikat 1800 ihmiselle etc etc. Että en nyt lähtisi vertaamaan mihinkään Itikseen tai Selloon.

Vierailija
4/4 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on pohjoismaiden suurin ostoskeskus, 224 kauppaa, x määrä ravintoloita ja kahviloita, leffateatterissa paikat 1800 ihmiselle etc etc. Että en nyt lähtisi vertaamaan mihinkään Itikseen tai Selloon.

Miksi et? Ihan samanlainen se silti on, vaikka onkin vähän suurempi. Niin kuin kaikki muutkin kauppakeskukset ympäri maailman.