Työttömät! Kuinka monta kertaa profiiliasi on katseltu TE-toimiston kautta?
Omilla sivuilla kun sen määrän näkee. Kuinka kauan olet ollut työtön ja kuinka useasti profiiliasi on katsottu?
Kommentit (16)
Itse oon ollut vuoden työttömänä ja vain 2 kertaa katsottu? :(
Mistä sen sieltä näkee, en tiennytkään?!
Puoli vuotta työttömänä ja kerran katsottu
Vierailija kirjoitti:
Cv-nettiprofiiliako?
ei siellä muissa profiileissa taida olla näkyvissä laskureita joten näin kuvittelisin
Onko toi profiili kenen tahansa katsottavissa, työhistorian/ nimen kera? Vai vaan TE-toimiston työntekijöiden?
Vierailija kirjoitti:
Onko toi profiili kenen tahansa katsottavissa, työhistorian/ nimen kera? Vai vaan TE-toimiston työntekijöiden?
Aaaas ok CV-profiilista onkin kyse, luulin et perustiedoista! Huh
T: 9
Työttömyyspäiviä parin jakson kuluessa yli 600 kpl. Profiilin katsomisia taitaa olla yhteensä noin viisi, joista viimeisen vuoden aikana yksi. Profiilini CV on käytännössä sama kuin työhakemuksessani, jolla kuitenkin olen useampaan kertaan päässyt haastatteluihin asti. Kyseinen CV - netti on ainakin minun alallani täysin tarpeeton turhake, mutta tietenkin käyn sen aina uusimassa näyttääkseni TE-toimistolle oikeanlaista asennetta ja aktiivisuutta.
Cv:tä oli katsottu 1 kerta ja sen jälkeen sähköpostiin tuli epämääräinen ilmoitus että hae meille töihin, jossa ei edes sanottu mihin töihin. Linkki sivustolle jossa oli epämääräisiä hakupalvelu-palveluja, niin työ kuin mitä tahansa. Ei tietoa yrityksestä tai y-tunnuksesta tai mistään vain joku sähköpostiosoite sivustolla. Tosi ärsyttävää huijaritoimintaan oli yritetty käyttää mol:in cv:täni. En reagoinut sähköpostiin.
Lähteekö nuo cv:t ja profiilit pois, kun ei enää ole työnhakija?
Joskus olin työnhakijana te-toimistossa ja tässä aloin miettiä, että vieläkö siellä on jotain tietoja ajalta, kun olin 19 v.
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö nuo cv:t ja profiilit pois, kun ei enää ole työnhakija?
Joskus olin työnhakijana te-toimistossa ja tässä aloin miettiä, että vieläkö siellä on jotain tietoja ajalta, kun olin 19 v.
Nuo cv:t katoaa näkyvistä jos niitä ei uusi 4kk välein, ennen se taisi olla 2kk. Tietosi toki ovat työkkärin kannoissa mutta niitä ei sieltä näe muut kuin virkailijat ja jos et ole työnhakija niin kuka niitä sieltä katselisi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt kyse cv-netistä, eli ei siitä joka on tehty virkakäyttöön.
Tuo tehdään ihan itse, enkä minä ole laittanut siihen varsinaista cv:ta. Nykyistä oli katsottu peräti 4 kertaa, mutta aiemmin on mennyt vuosikin, että ei ole katsottu kertaakaan.
Ei sitä näe kuka tahansa vaan mahdolliset työnantajat, eli yrittäjät joilla on y-tunnus ja katso-tunnukset. Hankala homma, kun ne taas eivät ole rekrytoijalla vaan ehkä kirjanpitäjällä.
4 tätä uusinta, aiempi taisi olla yhteensä 10 reilun vuoden aikana.