Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri jätti kissansa hoitoon! Ei hae pois...

Vierailija
29.02.2016 |

Sovittiin, että kissa on minulla torstai-iltapäivästä sunnuntaiaamupäivään pikkumatkan aikana. En tunne naapuria kovin hyvin, mutta oli kuulemma hätätilanne, kun vakituinen hoitaja oli estynyt influenssa takia.

Eilen ei tyypistä kuulunut mitään. Olen yrittänyt soittaa, mutta puhelin on kiinni. Ovikelloon ei vastata.

On vähän sellainen viinaan menevä tyyppi eli onkohan jäänyt putki päälle? Vai mitä tässä pitäisi ajatella? Ainakin mentävä kissanruokaostoksille ja hiekkaakin on vähänlaisesti.

Kyrsii nyt kyllä tällainen. Toisaalta huolettaa, ettei jotain ole sattunut. Odottelen nyt tämän päivän, mutta huomenna ruopean kunnolla jäljittämään tyyppiä. Käsittääkseni piti mennä töihin tänään. En vain tiedä työpaikkaa ja googlaus ei tuota tulosta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sulla on oma kisu :) 

Onko mukavakin kaveri?

Vierailija
2/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputa Lappu postilaatikosta että huomenna viet kissan löytöeläin kotiin jos ei hae omaansa pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiputa Lappu postilaatikosta että huomenna viet kissan löytöeläin kotiin jos ei hae omaansa pois?

Miksi olisin noin aggressiivinen? 

Ei tässä siis mitään hätää varsinaisesti ole muuta kuin omistajan puolesta. Sanoin, että kyrsii, mutta olen huolissani myös. 

Oli vähän tyhmää ottaa ihan terveyhdystutun kissa tietysti, mutta oli niin vetoava ja ajattelin kissan parasta. 

Vierailija
4/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mukavakin kaveri?

Ihan peruskissa. Kai se ihan mukava on, ei ole ainakaan sanonut mitään pahaa tähän mennessä.   

Tykkää istua aika korkealla eli arastelisiko vähän vierasta ympäristöä.? Viihtyy pianon päällä -- siis siellä ihan yläkannen päällä. 

Vierailija
5/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka on pitkittynyt. Jos tyyppi olisi kotona ei kissa siinä haittaisi. Eri asia koira, jota pitäisi ehtiä ulkoiluttaa. Naapuri on voinut tulla kotiin niin myöhään, että on ajatellut sinun nukkuvan jo.

Vierailija
6/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie löytöeläintaloon. 

Odottelee siellä pari viikkoa hakeeko omistaja pois.

Jos omistajan putki kestää yli tuon kaksi viikkoa, niin silloinhan kissan on parempi ollakin muualla.

Vierailija
7/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie löytöeläintaloon. 

Jos omistajan putki kestää yli tuon kaksi viikkoa, niin silloinhan kissan on parempi ollakin muualla.

Löytöeläintalot myös lopettavat kissoja, joille ei ole omistajaa...

Vierailija
8/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matka on pitkittynyt. Jos tyyppi olisi kotona ei kissa siinä haittaisi. Eri asia koira, jota pitäisi ehtiä ulkoiluttaa. Naapuri on voinut tulla kotiin niin myöhään, että on ajatellut sinun nukkuvan jo.

Kyllä minä ilmoittaisin matkan pitkittyessä hoitajalle välittömästi. 

Ja kerroinhan jo, että kissanomistajan piti hakea eilen aamupäivällä? Eli en tosiaan nuku vuorokautta putkeen. Tämä hänenkin pitäisi tajuta. 

Vierailija
9/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla mun siskokin sai kissan...

Vierailija
10/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se Ärräpakettina kotiinsa.

Vierailija
11/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin kissaparan.

Vierailija
12/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovittiin, että kissa on minulla torstai-iltapäivästä sunnuntaiaamupäivään pikkumatkan aikana. En tunne naapuria kovin hyvin, mutta oli kuulemma hätätilanne, kun vakituinen hoitaja oli estynyt influenssa takia.

Eilen ei tyypistä kuulunut mitään. Olen yrittänyt soittaa, mutta puhelin on kiinni. Ovikelloon ei vastata.

On vähän sellainen viinaan menevä tyyppi eli onkohan jäänyt putki päälle? Vai mitä tässä pitäisi ajatella? Ainakin mentävä kissanruokaostoksille ja hiekkaakin on vähänlaisesti.

Kyrsii nyt kyllä tällainen. Toisaalta huolettaa, ettei jotain ole sattunut. Odottelen nyt tämän päivän, mutta huomenna ruopean kunnolla jäljittämään tyyppiä. Käsittääkseni piti mennä töihin tänään. En vain tiedä työpaikkaa ja googlaus ei tuota tulosta.

Odottela rauhassa. Voihan olla että on sairastunu matkalla ja ei pysty palaamaan. Jos sitten palaa kotiin eikä ota kissaa vie piikille.

Vierailija
13/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie löytöeläintaloon. 

Löytöeläintalot myös lopettavat kissoja, joille ei ole omistajaa...

Eläinsuojeluyhdistykset ottavat näitä kissoja, jotka ovat lopetusuhan alla. Yleensä muut löytävät kodin, paitsi sairaat tai villit kissat.

Vierailija
14/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mukavakin kaveri?

Ihan peruskissa. Kai se ihan mukava on, ei ole ainakaan sanonut mitään pahaa tähän mennessä.   

Tykkää istua aika korkealla eli arastelisiko vähän vierasta ympäristöä.? Viihtyy pianon päällä -- siis siellä ihan yläkannen päällä. 

Kissan lempipaikka on aina korkealla, kotona tai vieraisilla.

Vierailija
15/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuoreelle kissan omistajalle!

Vierailija
16/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei oikeasti ole joku onnettomuus sattunu niin kuulostaa aika välinpitämättömältä omistajalta. Itse en koskaan jättäisi kissaani tuolla tavalla vieraalle, ilmoittamatta. Toivottavasti on hyvä syy.

Vierailija
17/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna kisua takaisin sille! Sano, että karkasi jos kysyy. SINÄ olet parempi hoitaja kuin juoppo!

Vierailija
18/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen kokemus mutta 1/2 v vaavin kanssa..Yritin soittaa vanhemmille,eivät vastannu.Meinasin viedä muksun ensi ja turvakodille koska oli omia menoja jja sovittu tietty aika millon piti hakea mut ei kuulunu enkä varmaan ois lasta antanukkaan ku kuulin että vanhemmat on päissään ku käet..sit joku sukulainen tuli hakemaan lapsen.Tuntu pahalta ku pientä pompoteltiin hoitopaikasta toiseen..kai näillä on jo ls perässä.

Vierailija
19/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaskohtaus tai onnettomuus, mutta sen täytyy olla paha, jos ei pysty ilmoittamaan. 

Vierailija
20/27 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kuitenkin tuliko omistaja hakemaan kisulin.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi