Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä mitä tunnen miestä kohtaan! :(

Vierailija
29.02.2016 |

Olen tapaillut jonkin aikaa erästä miestä. En ole koskaan aiemmin seurustellut enkä tapaillut ketään. Tutustuimme opiskelujen parissa ja ihastuin palavasti, enkä uskonut hänenkin ajattelevan minusta samaa. Sitten jossakin vaiheessa opiskelijabileissä tilanne meni siihen että suutelimme koko illan ja olimme muutenkin toistemme kanssa. En kuitenkaan kokenut enää silloin oikeastaan mitään tunteita häntä kohtaan. Aamulla lähinnä ällötti ja kadutti.
Näimme muutaman päivän päästä uudestaan. Silloin tuntui jotenkin ihan erilaiselta ja tunsin taas häntä kohtaan ihastumisen tunteita. Sitten jälleen seuraavalla kerralla en tuntenut häntä kohtaan enää oikeastaan mitään taaskaan.

Tiedän että olen kauhea ihminen koska hän haluaa seurustella tosissaan mutta minä olen vain epävarma tunteistani jotka heittelee ääripäästä toiseen. Hän ei tiedä tästä mitään, mutta varmaan aistii kun olen joskus etäinen.

Ahdistaa niin helvetisti. En ymmärrä miksi välillä koen niin suuria tunteita häntä kohtaan ja välillä taas en tunne melkein mitään. Olen myös ahdistunut, koska tuntuu että hän haluaa edetä nopeasti ja harrastaa kohta seksiä, enkä missään tapauksessa ole vielä valmis. Haluaisin vain muuttaa johonkin autiolle saarelle yksin niin ei tarvitsisi miettiä tällaisia :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan mene harrastamaan hänen kanssaan seksiä! Kuulosti aika ihmeelliseltä tuo lause, hetikö sillä miehellä on kiire sun pöksyihin.

Vierailija
2/8 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin samaa mieltä!! bängää menemään jos siltä tuntuu, MUTTA!!!!! en suosittele miehen kanssa seksin harrastamista:

1. ruma sukuelin

2. hyi

3. ei

Kiitos!<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

wlw

Vierailija
4/8 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jo tunnet ällötyksen tunteita edes vähäsen niin voin sanoa, että ei jatkoon.

Vierailija
5/8 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on vanha, mutta... tuollaista se on helpon nakin kanssa.

Lisäksi jaksan hämmästellä suomalaisten naisten hinkua miettiä aina sitä, mitä mies ajattelee. Mitä mies haluaa! SEKSIÄ. Tarviiko sitä miettiä? Tarviiko olla seksiä, antaa miehelle, jotta pääsee vaativuuden tunteesta ja sen aiheuttamasta ahdistuksesta eroon? Mitä sitten? Toistuuko paine ja lahjomisen kierre? Entä itseinho, mitä tehdä sille? Potea syyllisyyttä - ja antaa vaikka toista puoltaan, hyvitykseksi... Siitä se lähtee rullaamaan, parisuhde; eroatte, kun toinen lapsi tulossa. Koska sitten on väsymystä ja velvollisuuksia, ja sitten se päätöksenteko vasta vaikeaa on!

Vierailija
6/8 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on vanha, mutta... tuollaista se on helpon nakin kanssa.

Lisäksi jaksan hämmästellä suomalaisten naisten hinkua miettiä aina sitä, mitä mies ajattelee. Mitä mies haluaa! SEKSIÄ. Tarviiko sitä miettiä? Tarviiko olla seksiä, antaa miehelle, jotta pääsee vaativuuden tunteesta ja sen aiheuttamasta ahdistuksesta eroon? Mitä sitten? Toistuuko paine ja lahjomisen kierre? Entä itseinho, mitä tehdä sille? Potea syyllisyyttä - ja antaa vaikka toista puoltaan, hyvitykseksi... Siitä se lähtee rullaamaan, parisuhde; eroatte, kun toinen lapsi tulossa. Koska sitten on väsymystä ja velvollisuuksia, ja sitten se päätöksenteko vasta vaikeaa on!

Vierailija
7/8 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAPAILU. Hyvä tilaisuus patologiseen veivaamiseen.

Vierailija
8/8 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAPAILU. Hyvä tilaisuus patologiseen veivaamiseen.