Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älypuhelin huollossa, mitä ihmettä teen bussia odotellessa/bussissa?

Vierailija
28.02.2016 |

Ihan hölmö olo kun ei ole mitään tekemistä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaan kirja tai lehti.

Vierailija
2/10 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ajattelemista.

Harvinainen kyky etenkin nuorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa voi lukea. Sekä bussissa että pysäkillä voi opetella olemaan ihan vain omien ajatustensa kanssa.

Vierailija
4/10 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselet elämää.

Vierailija
5/10 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ennen tehtiin kun ei ollut älypuhelimia.... siinä niitä vaihtoehtoja jo tulikin.

Vierailija
6/10 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hämä-hämä-häkkiä ja ota mukaan se sormileikki. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpellä tussuas.

Vierailija
8/10 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä tilaisuus miettiä muutenkin, kuinka paljon todellisuudessa vietät aikaa puhelin kädessä, ja voisitko vähentää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytä persettä

Vierailija
10/10 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa pinppiä! Nostat "mansikkaa" "hissillä" ylös ja alas. Kun känny tulee takas sulla on rautanen pinppi jos treenaat sen ajan mitä muuten roikkuisit kännykässä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi