Hoitsut! Paljon tienaatte kuussa?
Kommentit (25)
1430 euroa kuussa. Olen perhepäivähoitaja.
2800-3000e/kk, suunnitelmissa muuttaa muualle jossa tätä työtä arvostetaan enemmän. :)
n. 2400e terkkarina päivätyössä, tosin siirryn vuorotyöhön sairaanhoitajaksi niin saa parempaa liksaa.
4500 euroa yksityisessä sairaalassa. Teen vuorotyötä ja olen erityissairaanhoitaja. Täällä on paremminkin tienaavia. Olen ollut täällä vasta kolmisen vuotta.
Palkka on minusta kohdillaan tällä hetkellä työn vaativuuteen nähden. Ei valittamista muusta kuin verotuksesta. Eli käteen jäävä osuus ei kauheasti poikkea tonnin vähemmän ansaitsevan palkkapussista.
Vierailija kirjoitti:
Nettona sentään?
2400€ brutto + satunnaiset lisät. Leikkaussali, päivätyö satunnaisilla päivystyksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettona sentään?
Bruttona...
2300e brutto pienine lisineen. Olen hammashoitaja yksityisellä eli teen myös iltaa. Viikonloput ovat vapaat.
Vierailija kirjoitti:
4500 euroa yksityisessä sairaalassa. Teen vuorotyötä ja olen erityissairaanhoitaja. Täällä on paremminkin tienaavia. Olen ollut täällä vasta kolmisen vuotta.
Palkka on minusta kohdillaan tällä hetkellä työn vaativuuteen nähden. Ei valittamista muusta kuin verotuksesta. Eli käteen jäävä osuus ei kauheasti poikkea tonnin vähemmän ansaitsevan palkkapussista.
Huh missä noin hyvä liksa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä maa?
Sairaanhoitajana 2500e bruttona kolmivuorotyöstä. Yksityinen sosiaalipalvelualan tes G21. Huono palkka..
Kolmivuorotyössä vajaat kolme tonnia kuussa bruttona. Päivätyössä n. 2,5 tonnia kuussa bruttona. Tässä on kokemuslisistä ja erityisosaamisesta tai erityisvastuista johtuen satasen parin heittoa molempiin suuntiin. Näin siis kunnallisessa palveluksessa. Kunnallisella sektorilla ei ole peruspalkoissa merkittäviä eroja yliopistosairaaloiden, keskussairaaloiden eikä perusterveydenhuollon yksiköiden eikä erikoisalojen välillä. Yleisesti ykstyispuolella palkkataso on etupäässä ollut hieman alhaisempi. Poikkeuksiakin yksityispuolella on. Eli kokeneemmalla hoitajalla joka tekee normisti kolmivuoro-työtä ja/tai saa jotain erillistä pientä palkan lisää menee vuositulot bruttona himpun verran yli 40 000 vuodessa. Isommalla hoitajajoukolla jää vähän sen alle. Ja alemmalla koulutustasolla saadaan muutaman satkun verran pienempää palkkaa kuussa keskimäärin, riippuen tehtävästä, erityisosaamisesta ja vastuista.
2385e/kk. Päivätyö, lisiä ei siis tule.
Kolmivuorotyössä Vaasan keskussairaalassa, sisätaudit. Keskimäärin 3700 €/kk. Yks palvelusvuosilisä ja kaks henk.kohtaa lisää, joista toinen kielilisä. Täälläkin on paremmin tienaavia. Melkein kaikki äidinkielenään ruotsia puhuvat joilla on yhtä pitkä työhistoria, tienaavat yli 4000 €/kk eli palkkatasa-arvoa ei kyllä tässä sairaalassa ole.
Lähihoitaja Helsingin kaupungilla peruspalkka 2077 € + muutama satanen lisiä kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh missä noin hyvä liksa?
Helsinkiläinen yksityissairaala. Totta on, vaikka sain alapeukutuksia varmaan sen takia, ettei uskota.
En voi sanoa tarkasti paikkaa. Ymmärtänette tämän?
Bruttona n.2500 e, lähihoitaja kotihoidossa, 2-vuorotyö viikonlopuilla. Paljon SH:n tehtäviä, joten en ole tyytyväinen. Työmäärä muutenkin ihan järjetön.
Olen sh vuorotyössä
3300e/kk