Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitsut! Paljon tienaatte kuussa?

Vierailija
28.02.2016 |

:)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sh vuorotyössä

3300e/kk

Vierailija
2/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1430 euroa kuussa. Olen perhepäivähoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2800-3000e/kk, suunnitelmissa muuttaa muualle jossa tätä työtä arvostetaan enemmän. :)

Vierailija
4/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 2400e terkkarina päivätyössä, tosin siirryn vuorotyöhön sairaanhoitajaksi niin saa parempaa liksaa.

Vierailija
5/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4500 euroa yksityisessä sairaalassa. Teen vuorotyötä ja olen erityissairaanhoitaja. Täällä on paremminkin tienaavia. Olen ollut täällä vasta kolmisen vuotta. 

Palkka on minusta kohdillaan tällä hetkellä työn vaativuuteen nähden. Ei valittamista muusta kuin verotuksesta. Eli käteen jäävä osuus ei kauheasti poikkea tonnin vähemmän ansaitsevan palkkapussista. 

Vierailija
6/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettona sentään? 

Vierailija
7/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2400€ brutto + satunnaiset lisät. Leikkaussali, päivätyö satunnaisilla päivystyksillä.

Vierailija
8/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2370€ brutto/kk, päivätyö

Vierailija
9/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettona sentään? 

Bruttona...

Vierailija
10/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2300e brutto pienine lisineen. Olen hammashoitaja yksityisellä eli teen myös iltaa. Viikonloput ovat vapaat.

Vierailija
11/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4500 euroa yksityisessä sairaalassa. Teen vuorotyötä ja olen erityissairaanhoitaja. Täällä on paremminkin tienaavia. Olen ollut täällä vasta kolmisen vuotta. 

Palkka on minusta kohdillaan tällä hetkellä työn vaativuuteen nähden. Ei valittamista muusta kuin verotuksesta. Eli käteen jäävä osuus ei kauheasti poikkea tonnin vähemmän ansaitsevan palkkapussista. 

Huh missä noin hyvä liksa?

Vierailija
12/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä maa?

Vierailija
13/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajana 2500e bruttona kolmivuorotyöstä. Yksityinen sosiaalipalvelualan tes G21. Huono palkka..

Vierailija
14/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmivuorotyössä vajaat kolme tonnia kuussa bruttona. Päivätyössä n. 2,5 tonnia kuussa bruttona. Tässä on kokemuslisistä ja erityisosaamisesta tai erityisvastuista johtuen satasen parin heittoa molempiin suuntiin. Näin siis kunnallisessa palveluksessa. Kunnallisella sektorilla ei ole peruspalkoissa merkittäviä eroja yliopistosairaaloiden, keskussairaaloiden eikä perusterveydenhuollon yksiköiden eikä erikoisalojen välillä. Yleisesti ykstyispuolella palkkataso on etupäässä ollut hieman alhaisempi. Poikkeuksiakin yksityispuolella on. Eli kokeneemmalla hoitajalla joka tekee normisti kolmivuoro-työtä ja/tai saa jotain erillistä pientä palkan lisää menee vuositulot bruttona himpun verran yli 40 000 vuodessa. Isommalla hoitajajoukolla jää vähän sen alle. Ja alemmalla koulutustasolla saadaan muutaman satkun verran pienempää palkkaa kuussa keskimäärin, riippuen tehtävästä, erityisosaamisesta ja vastuista.

Vierailija
15/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2385e/kk. Päivätyö, lisiä ei siis tule.

Vierailija
16/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmivuorotyössä Vaasan  keskussairaalassa, sisätaudit. Keskimäärin 3700 €/kk. Yks palvelusvuosilisä ja kaks henk.kohtaa lisää, joista toinen kielilisä. Täälläkin on paremmin tienaavia. Melkein kaikki äidinkielenään ruotsia puhuvat joilla on yhtä pitkä työhistoria, tienaavat yli 4000 €/kk eli palkkatasa-arvoa ei kyllä tässä sairaalassa ole.

Vierailija
17/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja Helsingin kaupungilla peruspalkka 2077 € + muutama satanen lisiä kuukaudessa.

Vierailija
18/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh missä noin hyvä liksa?

Helsinkiläinen yksityissairaala. Totta on, vaikka sain alapeukutuksia varmaan sen takia, ettei uskota. 

En voi sanoa tarkasti paikkaa. Ymmärtänette tämän?

Vierailija
19/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aava?

Vierailija
20/25 |
28.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruttona n.2500 e, lähihoitaja kotihoidossa, 2-vuorotyö viikonlopuilla. Paljon SH:n tehtäviä, joten en ole tyytyväinen. Työmäärä muutenkin ihan järjetön.