Hätärukouspyyntö sukulaisen puolesta
Laitan tämän viestin tänne, koska asia on akuutti. Koittakaa ei-uskovaiset kestää, pyydän, myötätunnosta itsemurhavaaraista kohtaan.
Sukulainen on itsemurhavaarassa, on jo terveyshuollon piirissä, mutta julkinen apu ei meinaa riittää luomaan toivoa ja halua pitää elämästä kiinni. On liian yksin ja tuskissa. Pyydän, että rukoilette, että edes pieni toivonkipinä syttyisi sydämeen ja löytyisi halu elää ihmisten pahuudesta huolimatta. Että toipuisi kaikesta siitä, mikä vie elämänhalun. Että löytyisi elämään ihmisiä, jotka välittävät ja rakastavat ja joita hän saisi rakastaa. Ja että oppisi rakastamaan itseään eikä vihaisi itseään. Minun pyynnöt on niin vajavaisia, mutta muistakaa häntä ja jokaista ihmistä, joka elää vastaavassa tilanteessa. Tiedän mitä on olla tuossa tilanteessa, kun psykologin apu ei riitä, on syöty kaikenmaailman lääkkeet ja pudottu yhteiskunnan kelkasta. Ei ole enää kuin toivo, vaikka toivoa ei näy, se on silti se, mikä jää.
Kommentit (16)
"Se mikä ihmiselle on mahdotonta, on Jumalalle mahdollista."
Taivaan Isä siunatkoon häntä ja parantakoon hänet , pitäköön enkeliarmeijan kanssa hyvää huolta hänestä ja puhaltakoon Jeesuksen Kristuksen nimessä elämän halun ja ilon hänen sisimpäänsä tehden hänet ehjäksi ja terveeksi. Aamen.
En voi tässä julkisesti sanoa paljoa, etten paljasta liikaa, mutta hänellä on hoitotaho ja on ollut psykiatrisella. Ihminen on menossa hänen luo tällä hetkellä ja seuraamme tilannetta. Kiitos kaikille, jotka jaksaa rukoilla!! Ja sanoisin näin, että tässä maassa on paljon ihmisiä, jotka tarvitsee jatkuvasti tällaista rukousta. Siksi olisi hyvä, että Suomessa havahduttaisiin muistamaan ihmisten henkistä hätää ihan säännöllisesti. On niin paljon, mikä vie alaspäin: työttömyys, yksinäisyys, maailman pahuus, riippuvuudet, huonot ihmissuhteet, huono itsetunto, traumat jne.
- Ap.
Amen.
Siunattu AP joka toisen ristin ja oman epäuskon ja kaiken kaikenkattavan lähimmäisenrakkauden
toit luoksemme.
Käy rauhaan.
Mitä jos joulupukille kirjoittamisen sijaan menisit vaikka käymään hänen luonaan?
Kiitos Herra että näet tämän kyseisen ihmisen, tunnet ja tiedät hänen kipunsa ja elämänsä. Herra pyydän ja rukoilen nyt sinun nimessäsi, ilmesty tuon naisen elämään ja pelasta hänet, osoita Isä että sinä olet hyvä Jumala ja tahdot parantaa, auttaa ja muuttaa Hänen elämänsä. Kiitos että kutsut Pyhän Henkesi kautta, ja annat hänen löytää toivo Sinusta Jeesus. Kunnia ja ylistys isä mitä tulet tekemään tuon ihmisen puolesta, kiitos Isä että uskossa saan kiittää että tuon henkilön elämä tulee muuttumaan, sinä annat elämänhalun. Jeesuksen nimessä nuhtelen myös pimeydrn voimia väistymään . Aamen.. ole siunattu sinä ap myös ♡ Herra näkee..
Rukoilu ilman ihmisen omaa pyyntöä on uskonvapauden riistoa ja väkivaltaa. Ette voi tietää mitä ap.n sukulainen itse haluaa ja mikä tilanne oikeasti on. Onneksi rukoilulla ei ole mitään virkaa ja apua. Menkää sen ihmisen luo ja kiikuttakaa apuun.
Hei, rukoilkaa samalla minun puolesta, seinät kaatuvat päälle, epätoivo on jo päällä. Kiitos!
Samalla toivotan siunaavia voimia ap:n sukulaiselle!
Voiko välttää heitä jotka masentavat? Ihmisistä ei riipu onneksi, eihän muita olisikaan sitten kuin masentuneita.
Olen joskus kysynyt tältä henkilöltä, saako muistaa rukouksin vaikka itse on etsijä. Hän on antanut luvan rukoilla. - Ap.
Onko hän psykiatrisessa hoidossa sairaalassa, vai käykö vain juttelemassa psykologille. Itsemurha-alttius on syy tahdonvastaiseen hoitoon.