Lue keskustelun säännöt.
Olisiko Oliver kiva nimi? Vai onko siitäkin tullut muotinimi niin kuin Eliaksesta?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sekä oliivit joita en voi sietää. Lopputulos on, että en pidä nimestä.
Juntin kuuloista joku Oliver Virta tms....
oliver oli minulla ykkösenä listalla kun nimiä mietimme, mutta sitten pojastamme tulikin klaudio.. :) jotenkin ihastuin täysin oliveriin. ehkä meillä sitten seuraavasta tulisi.. jos kakkosta koskaan tulee. ihaaaana nimi!