Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa hyvä puhelin 14v:lle! Nykyinen näppäinpuhelin vetelee

Vierailija
27.02.2016 |

vihdoin viimeisiään. Haen vahvaa peruspuhelinta joka kestää pudottelemisia ja päälleistumisia ja jonka toiminnot sopivat yhteen kaikkien perusjuttujen kanssa. Hinta saisi olla halpa koska todennäköisyys että puhelimelle käy jotain on aika suuri... tämä nykyinen on viettänyt yksin yön leikkipuiston pensaassa, matkustanut päivän yksin taksilla ja muutenkin seikkaillut paljon. :D

Joku älykänny olisi hyvä että muksu pääsee ajan tasalle ja esim. voi katsoa bussipäivitykset jne. Pääasiallinen käyttö olisi kuitenkin soittaminen ja tekstaaminen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Huave Honor 7. Jos liian kallis, ostaisin käytetyn älypuhelimen.

Vierailija
2/13 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä etuja tuossa Huaweissa on muihin verrattuna? Onko se peruspeli vai joku uutuusihme?

ap (jonka oma näppäinpuhelin toimii vielä ihan hyvin joten on täysin älypuhelinneitsyt) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras suositus on 15 v pojalta, joka on ollut sama puhelin jo kohta kolme vuotta. Tietty siinä on suojakuoret, mutta se on ehjä, riittää tarpeisiin ja poika ei edes halua vielä uutta.

Sony Xperia, maksoi vä hän päälle satasen ja muistikortti siinä on.

Vierailija
4/13 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Mitä vikaa on Lumia 435ssa? Se on ainakin järkyttävän halpa ja vaikuttaa ihan ok peliltä... 

ap *googleilee*

Vierailija
5/13 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Mitä vikaa on Lumia 435ssa? Se on ainakin järkyttävän halpa ja vaikuttaa ihan ok peliltä... 

ap *googleilee*

Lumia on huono puhelin teinille, kun windows-luureihin ei saa teinien suosimia sovelluksia.

Mun 14-vuotias haluaisi itselleen iPhonen tai Samsung galaxy s-sarjan puhelimen. Ei kyllä ole varaa mihinkään puhelinmerkkien lippulaivamalleihin, joten saa oma teinini etsiä itselleen halvemman luurin. Noin 250 € on mun kipuraja sille, mitä puhelimesta maksan, omastanikin.

Vierailija
6/13 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honor 4x tai 4c. Hints alle parisataa.

Vierailija
7/13 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta halpispuhelinta vaan vähän kalliimpi älylaite, johon ostat tietenkin suojakuoret...mun 11v pojalla huawein p8 lite...n188e...paras puhelin tähän saakka...

Vierailija
8/13 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy tavallaan vähän sääliksi sun lasta, nimittäin tossa iässä jää helposti porukan ulkopuolelle ja kiusaamisen kohteeksi, jos ei ole kaikkea mitä kavereillakin on ja tietysti uusinta mallia... varsinkin kun nykyään viestit yms. lähetetään yleensä whatsappissa tai facebookissa, joita vanhempiin puhelimiin ei saa asennettua.

mutta todella hyvä jos teinisi on ollut tyytyväinen puhelimeensa tähänkin asti! :)

Vierailija
9/13 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin, ja itse liputan iphonen puolesta, sillä ammattini puolesta käytän kaikessa muussakin applen tuotteita. olen siis graafinen suunnittelija/ulkoasuntoteuttaja/painotuotantoassistentti t. 8

(sori jos OT)

Vierailija
10/13 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä provoa? 14veellä vielä näppäinpuhelin? Ja en kyllä kutsuisi 14veetä muksuksi enää.

Eiköhän teini itse osaa sanoa millaisia puhelimia haluaisi.

Vierailija
11/13 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Sony xperiaa myös. M5:ssa olisi ehkä paras hinta-laatusuhde.

Vierailija
12/13 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käy tavallaan vähän sääliksi sun lasta, nimittäin tossa iässä jää helposti porukan ulkopuolelle ja kiusaamisen kohteeksi, jos ei ole kaikkea mitä kavereillakin on ja tietysti uusinta mallia... varsinkin kun nykyään viestit yms. lähetetään yleensä whatsappissa tai facebookissa, joita vanhempiin puhelimiin ei saa asennettua.

mutta todella hyvä jos teinisi on ollut tyytyväinen puhelimeensa tähänkin asti! :)

Kiitos vastauksista!

Kysyin muksulta tänään onko hän koulun ainoa jolla on näppäinpuhelin, kuulemma on. Hän itse kutsuu puhelintaan huumorilla retropuhelimeksi jo on hyvin mukana porukoissa. Kaveripiiri on kivoja nuoria ihmisiä jotka onneksi eivät kummastele erilaisuutta ainakaan materian suhteen. Ihanaa että on vielä tuollaisiakin teinejä  :)

ap

Vierailija
13/13 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mitään väliä ole mikä se luuri on, kunhan on itse tyytyväinen. Itsellä on kohta kahdeksan vuotias Nokia 5230. Olen 17.