Kuinka monesti vaihdat puhtaat alushousut viikon aikana?
Kommentit (41)
Te jotka vaihdatte 2 kertaa päivässä pikkarit. Vuodatteko siis jatkuvasti vai miksi ihmeessä KAKSI KERTAA PÄIVÄSSÄ PUHTAAT??????
pari/kolme kertaa viikossa,..juu olen mies
Vierailija kirjoitti:
Te jotka vaihdatte 2 kertaa päivässä pikkarit. Vuodatteko siis jatkuvasti vai miksi ihmeessä KAKSI KERTAA PÄIVÄSSÄ PUHTAAT??????
Mä oon yli nelikymppinen. Kehon tuoksut on sen verran voimakkaat, että aamulla ja illalla vaihdan. Ei mitään tekemistä vuotojen kanssa.
Sinulle, joka kysyit miksi kahdet päivässä; et taida urheilla ollenkaan? Aamulla uudet puhtaat ja salin ja suihkun jälkeen uudet puhtaat.
14 krt. Vaikka 7 riittäisi. Käyn ilalla suihkussa ja laitan yöksi jotkut ilman muita housuja mukavat pikkarit ja aamulla vaihdan stringeihin kun paremmat farkkujen ym kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kotona erit kuin jos käyn lenkillä tai töissä. Töihin laitan joka päivä puhtaat, lenkki/kotipikkarit vaihdan kerran viikossa tai tarpeen mukaan.
Kotipikkarit :)
Joka toinen viikko naapurin Kyöstin kanssa ja parin viikon päästä takas jne
Luontoa ei saa rasittaa liialla pyykinpesulla, kiitos!
3x. Käyn joka toinen päivä suihkussa ja silloin vaihdan.
Pari kertaa viikossa, ei kävisi mielessäkään vaihtaa useammin.
Sanoisin että n. 12. Aina suihkun jälkeen (illalla) ja useimmiten myös aamulla.
2-4 kertaa päivässä vaihdan riippuen valkovuodon määrästä.
Useinkaksi kertaa päivässä, helteellä joskus useimminkin. Edullisia puuvilla-alkkareita on helppo pestä koneessa vaikka kuinka usein ja on nautinto vaihtaa hikiset alkkarit puhtaisiin esim. töistä pyöräilyn jälkeen.
Kun ne haisevat eli 3-7 krt viikossa. Ei meillä kaikilla ole joka päivä housut haisuja tai vuotoja täynnä. N.
En vaihda joka päivä.Ei ole järkeä vaihtaa päivittäin jos ei ole likaiset.Vielä jos on pikkuhousunsuoja käytössä.