Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko auttaa työhakemuksen teossa?

Vierailija
26.02.2016 |

^^

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin haet ja millaisella kokemuksella?

Vierailija
2/4 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt jo ansioluettelon, mut itse hakemus puuttuu. Haen hoitoalan töitä. Mut lähinnä miten se hakemus tehtiin, et mitä oli ekaks ja mitä sitten ? Kiitos -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo ja oon vasta valmistunut, joten kokemusta hoitotyöstä ei paljoa ole - ap

Vierailija
4/4 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi esittele lyhyesti itesi ja miksi haet paikkaa. "Olen juuri valmistunut hoitoalan ammattilainen ja etsin nyt työpaikkaa, jossa voin syventää ja kehittää opiskeluitteni aikana keräämääni ammattitaitoa".

Seuraavaksi kerro lyhyesti koulu- ja työhistoriastasi. Kerro jokaisesta työpaikasta jotakin oleellista nykyisen työpaikan kannalta. Siis mitä sellaista työsuhteesta tarttui käteen, josta on hyötyä haettavassa työssä. "Työskennellessäni palvelutalossa opin järjestelmälliseksi ja sain perehdytyksen siihen ja siihen".

Tämän jälkeen voit lyhyesti kuvailla itseäsi. Kannattaa tässäkin käyttää ulkopuolisia näkemyksiä apuna. Tylsät luonteenpiirteet listattuna ei säväytä ketään. "Olen saanut hyvää palautetta työssäni hyvistä ryhmätyöskentelytaidoista jne." on jo parempi. Voit myös mainita lyhyesti mahdolliset harrastukset, jos ne ovat oleellisi työn kannalta.

Lopuksi vielä painota miksi juuri sinä olisit hyvä valinta kyseiseen työhön. Käytä tähänkin perusteluita.