Onnea sinulle, joka otit jännämieheni omaksesi!
Hän on vihdoin jättänyt minut rauhaan. Saat kokea seuraavat elämykset: Iso muna ja panee usein, mutta 2 min. ja ahkera hanttihommissaan silloin kun niitä sattuu olemaan. Ne oli ne plussat!
Miinuksena sitten: eristäminen kotiin, henkinen väkivalta, netin- ja puhelimenkäytön kyttäys, kavereiden kieltäminen, kaikkien menojen kieltäminen, joissa hän ei mukana, puhumattomuus, yllättävät raivokohtaukset epäluuloineen uskollisuudestasi, joissa ei tietenkään mitään perää, valehtelu, laskujen ja velvoitteiden hoitamattomuus, loisiminen sun nurkissas tai kimppakämpässä jonkun miesluuserin kanssa, kunnes saavat taas häädön jne.
Ai niin, ootte jo kihloissakin...ei muuta kuin tervemenoa avioliittoon sen kanssa:D
t. tiedät kuinka kauan siedin sitä, mutta onneksi jätti takiasi ja minä sain normaalin hyvännäköisen ja asiansa hoitavan helmen itselleni.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ootko pikkasen katkera
No en todellakaan, vaan vihdoinkin VA-PAA!! Et usko, miten elämäni on muuttunut parempaan ja itsetunto palautunut normaalin kumppanin kanssa. Miksi olisin katkera? ap.
Voi herran jumala. Tää just aarre alkoi vonkua mua takaisin heti, kun kuuli että olen uuden miehen kanssa. Oli helppo luopua, kun tuntui, että keuhkojen kapasiteetti vähintään tuplaantui sen kaiken kokemani jälkeen. Miten kukaan voi kuvitella, että olisin katkera siitä, että tuo helvetti vihdoin loppui? :D
Elän nyt elämäni onnellisinta aikaa ja saan olla sellainen kuin olen. Saan käydä tyttöjen kanssa reissuissa ja mieheni saa käydä myöskin omien työkavereidensa kanssa. Tämä on sitä oikeaa elämää. Luotto pelaa ja rakkaus. Ei tarvitse kuluttaa yhtään energiaa toisen pelkäämiseen, kun ennen siihen meni koko energia melkein, että mitä uskallan tehdä tai sanoa, tai voinko olla 2 min myöshässä tai mikä ilme mulla pitää olla, ettei se epäile mitään tms!
Ymmärrättekö, että noi jännämiehet on usein persoonallisuushäiriöisiä ellei sitten aina.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko pikkasen katkera
No en todellakaan, vaan vihdoinkin VA-PAA!! Et usko, miten elämäni on muuttunut parempaan ja itsetunto palautunut normaalin kumppanin kanssa. Miksi olisin katkera? ap.
mitäs sun uus mies sano, kun oot nussinut isomunaisen jännämiehen kanssa?
Onkohan muilla kokemuksia tällaisista miehistä? Mä vietin tuon kanssa liian monta vuotta ja tuntuu ihan hirveen ihanalta, että löysin kunnollisen miehen tilalle. Mentiin naimisiin viime kesänä, kun tuon rentun kanssa ei olis tullut mieleenkään. Kihlat se osti kyllä 5 kk:n tuntemisen jälkeen, mutta vei ne sormuksetkin kaniin vuoden sisällä. Tämä tapahtui sellaisen riidan jälkeen, kun oli kuvitellut mun pettäneen häntä, kun olin työpaikan pikkujouluissa ja tulin 3 tuntia myöhemmin, kun hän oli vaatinut. Jätin oman sormukseni silloin pöydälle, niin persaukisena oli kanittanut molemmat ja lähti ryyppäämään niillä rahoilla. Onneksi ei lapsia siunaantunut meille. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko pikkasen katkera
mitäs sun uus mies sano, kun oot nussinut isomunaisen jännämiehen kanssa?
Olen kertonut uudelle miehelle vain, että elämäni edellisessä suhteessa oli helvettiä. Mun nykyisellä on kyllä kanssa iso, mutta ei niin iso, että sattuisi, kuten tuon exän.
Meillä on hellyyttä ja rakkautta niin paljon, kun exä oli kuin kone, kun pani.ap.
Ikävää ap että sinulle on käynyt noin, ehkäpä olet "naistossu". Minä ja mieheni tavattiin toistakymmentä vuotta sitten, molemmilla alkuun vain seksi mielessä, pitkä tarina, lopulta rakastuttiin ja naimisissa ollaan oltu 11,5 vuotta. Molemmat oltiin kait niitä "jännäihmisiä" toisten mielestä. Nyt yhteinen lapsi ja firma, eikä "jännä" puutu meidän elämästä kun edelleen vuosien jälkeen makuuhuoneessa keksitään uusia juttuja.
Olen iloinen puolestasi. Näistä muutamista vastauksista näkee hyvin kuinka tietämättömiä useat naiset ovat. Heidän mielestään vain iso muna on hyvän ja onnellisen parisuhteen salaisuus. Ei haittaa vaikka äijä mätkii ym kunhan panee hyvin. No, onpahan noille isomunaisille jännämiehille seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää ap että sinulle on käynyt noin, ehkäpä olet "naistossu". Minä ja mieheni tavattiin toistakymmentä vuotta sitten, molemmilla alkuun vain seksi mielessä, pitkä tarina, lopulta rakastuttiin ja naimisissa ollaan oltu 11,5 vuotta. Molemmat oltiin kait niitä "jännäihmisiä" toisten mielestä. Nyt yhteinen lapsi ja firma, eikä "jännä" puutu meidän elämästä kun edelleen vuosien jälkeen makuuhuoneessa keksitään uusia juttuja.
No kynnysmatto olin ennen tuossa suhteessa. Nykyisessä suhteessani en koe olevani mitenkään tossu tai se kynnysmatto. Mutta oot varmaan oikeassa, että OLIN sellainen. Onneksi en ottanut samanlaista miestä uudestaan. Kiltti olen kyllä ja empaattinen, naismainen hellä ja naisellinen nainen, joita jotkut ihmistyypit tykkäävät polkea sitten ilmeisesti. ap.
Kiitos aloittaja!
Erosin just tuollaisesta miehestä, paitsi 2min sijaan jaksoi kyllä vähintään puoli tuntia panna.
Ikävöin sitä paskiasta vaikka se on iskenyt jonkun viattoman nuoren tyttösen, joka ei varmaan arvaakkaan millainen heidän tulevaisuus tulee todennäköisesti olemaan.
Uutta miestä ei ole vielä löytynyt. En uskalla päästää ketään lähelle, kun pelkään kaikkien olevan sellaisia hulluja.
Ja muuten katkeruus ei yllätä yhtään tällaisessa tilanteessa! Minä ainakin olen.
niin jään vielä, että mä en uskaltanut erota siitä, kun uhkasi muuten tappaa mut ja sen jälkeen itsensä, sekä polttaa vanhempieni talon yms. Uskoin tuon, koska hakkasi mut about 20 kertaa vuosien varrella. Mut eihän se sulle sitä tuu tekeen, eihän, koska sähän sanoit mua naurettavaks ja noloks, kun koitin totuuksia kertoa:D