Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakkautta ensi silmäyksellä, oikeasti?

Nouhani
26.02.2016 |

Tapasin kyseisen miehen tänään ensimmäisen kerran, työn merkeissä. Keskustelimme pitkään ja lennokkaasti yli tunnin. Aivan uskomaton yhteys ja sama aallonpituus, hän ymmärsi minua paremmin jo puolesta sanasta, kuin kukaan koskaan ennen. Hän ehkä huomasi, että ahmin häntä katseellani kaiken aikaa, vaikka keskustelu sujuikin samalla loistavasti. Mieli teki syöksyä kimppuun, suudella..

En ole tuntenut mitään tällaista yli kymmeneen vuoteen, vaikka olen ihastunut ja rakastunutkin. Mutta tämä mies.. aivan uskomaton!

Hankaluus onkin sitten siinä, että en voi lähestyä häntä mitenkään henkilökohtaisella tasolla, koska tulemme olemaan työn kautta tekemisissä ainakin seuraavan vuoden, ehkä kaksi. Ja työn luonne on sellainen, että henkilökohtainen suhde ei ole sallittu (eettinen ja juridinen este).

Että silleen, paska nakki.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi! <3

Oon kyllä pahoillani sun puolesta, mutta ikuinen romantikko minussa hurraa silti. Toivottavasti mieskin koki samoin, mitä Ap luulet? Ehkä kuitenkin päädytte yhteen projektin päätyttyä, alku on ainakin lupaava.

Vierailija
2/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi! <3

Oon kyllä pahoillani sun puolesta, mutta ikuinen romantikko minussa hurraa silti. Toivottavasti mieskin koki samoin, mitä Ap luulet? Ehkä kuitenkin päädytte yhteen projektin päätyttyä, alku on ainakin lupaava.

Ehdin jo kuvitella tuotakin.. Mutta miten kestän sinne saakka? Mokaamatta? :) No, täytyy tarkkailla häntä, kun seuraavan kerran tapaamme. On tämä olo vaan uskomaton! :) En edes muistanut, että tältä voi tuntua.. tai yhtäkkiä haluta jotakuta niin paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei sun märkä pillu lemahda sen vierellä.

Vierailija
4/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onki muuten mielenkiintoinen kysymys tuo molemminpuolisuus. Voiko rakastua tai hullaantua yksipuolisesti? Voiko se kemia ja katseet yms tuntua vatsanpohjassa saakka vain toisella? Vai tuleeko "se fiilis" juuri siksi, että toinenkin tuntee samoin?

Tiedän kyllä järjellä ajateltuna ja kokemuksenkin kautta, että tietenkin ihastus voi olla vain yksipuoleisesta. Mutta ihmiset käsittävät ihastumisenkin niin eri tavoin + toiset eivät vain ole valmiita toimimaan tunteiden vietävänä.

Omalla kohdallani on sattunut muutaman kerran vastaan ihminen, joka vain kolahti heti. Toisen kanssa edettiin pidemmälle, toisen kanssa vain jotenkin imettiin toisiamme puoleemme kuin magneetit, mutta ei koskaan puhuttu mistään ihastukseen viittaavasta. En siis ihan täysin tiedä, mitä hän ajatteli. Ensi kohtaamisemmekin oli kyllä ikimuistoinen, täydensimme toistemme lauseita ja vain tuijotimme toisiamme typerät hymyt naamalla, olisin voinut samantien mennä syliin istumaan. Tuntui kuin olisi tavannut vanhan ystävän. :) Juuri hänen kohdallaan jäin miettimään, että tunsikohan hän samoin...

T. Ikuinen romantikko

Vierailija
5/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi! <3

Ehdin jo kuvitella tuotakin.. Mutta miten kestän sinne saakka? Mokaamatta? :) No, täytyy tarkkailla häntä, kun seuraavan kerran tapaamme. On tämä olo vaan uskomaton! :) En edes muistanut, että tältä voi tuntua.. tai yhtäkkiä haluta jotakuta niin paljon!

Vierailija
6/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsis, oli jäänyt sama teksti tekstikenttään ja lähetin sen vahingossa uudelleen! :)

Vierailija
7/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onki muuten mielenkiintoinen kysymys tuo molemminpuolisuus. Voiko rakastua tai hullaantua yksipuolisesti? Voiko se kemia ja katseet yms tuntua vatsanpohjassa saakka vain toisella? Vai tuleeko "se fiilis" juuri siksi, että toinenkin tuntee samoin?

Tiedän kyllä järjellä ajateltuna ja kokemuksenkin kautta, että tietenkin ihastus voi olla vain yksipuoleisesta. Mutta ihmiset käsittävät ihastumisenkin niin eri tavoin + toiset eivät vain ole valmiita toimimaan tunteiden vietävänä.

Omalla kohdallani on sattunut muutaman kerran vastaan ihminen, joka vain kolahti heti. Toisen kanssa edettiin pidemmälle, toisen kanssa vain jotenkin imettiin toisiamme puoleemme kuin magneetit, mutta ei koskaan puhuttu mistään ihastukseen viittaavasta. En siis ihan täysin tiedä, mitä hän ajatteli. Ensi kohtaamisemmekin oli kyllä ikimuistoinen, täydensimme toistemme lauseita ja vain tuijotimme toisiamme typerät hymyt naamalla, olisin voinut samantien mennä syliin istumaan. Tuntui kuin olisi tavannut vanhan ystävän. :) Juuri hänen kohdallaan jäin miettimään, että tunsikohan hän samoin...

T. Ikuinen romantikko

Nimenomaan! Samaa olen miettinyt, että voiko olla yksipuolista. Toki sellainen etäältä ihaileminen ym, mutta kun kaksi ihmistä silmät loistaen keskustelee ja täydentää toisiaan, innostuneena ja selvästi rentoutuneena.. Juurikin niin, että voisi vaikka heti hypätä syliin, suudella ja käpertyä kainaloon ja tuntea olevansa vanhan ystävän vieressä.

En kuitenkaan ole sellainen päätäpahkaa ihastuja, vaan enemmänkin hyvin pidättyväinen tunteissani. Ihan hullua..

Vierailija
8/8 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.. kirjoitti:

[Toki sellainen etäältä ihaileminen ym, mutta kun kaksi ihmistä silmät loistaen keskustelee ja täydentää toisiaan, innostuneena ja selvästi rentoutuneena.. Juurikin niin, että voisi vaikka heti hypätä syliin, suudella ja käpertyä kainaloon ja tuntea olevansa vanhan ystävän vieressä.

Periaatteessa uskon kyllä rakkauteen ensi silmäyksellä ja totta kai on tilanteita, joissa molemmat tuntevat vetoa toisiinsa. Jopa samanlaista. Mutta tuo kertomasi tilanne on minulle vieras; kuinka olette jutelleet innoissanne jne. Selvästi molemmat ovat toki kokeneet tilanteen myönteisenä. On kuitenkin eri asia kokevatko molemmat tilanteen romanttisessa mielessä. Voihan vastaavaa tapahtua myös esim. saman sukupuolen (sen sukupuolen, johon ei tunne vetoa) kanssa, eli nauretaan ja jutellaan kuin vanhat ystävät, itselleni sellaista tapahtuu oikeastaan aika usein. Lisäksi mielestäni tuntui vähän vieraalta ajatus että "teki mieli suudella" yhdistettynä tuohon iloiseen ja lennokkaaseen jutteluun.

Ehkä en vain ole itse kokenut vastaavaa, koska minulla tilanteessa, jossa tunnen voimakasta vetoa vastapuoleen, ei ole kuvio mennyt koskaan noin, että ollaan kuin vanhat ystävykset ja hyvinkin rentoina. Ts. jos koen vastapuolen puoleensavetävänä, tilanne on erilainen ja paljon jännittyneempi ja suorastaan kuuma.