Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää miehen siskon valitus raskaudestani

Äitikkeli
26.02.2016 |

Mieheni sisko on ottanut asiakseen puuttua raskauden aikaiseen käytökseeni liittyen perheemme rakkaisiin kissoihin. Molemmat kissat ovat jo 11 vuotiaita ja hyvin rakkaita. Nyt sisko joka on olevinaan niin tietäväinen asiasta (kun on kätilö ja blaa blaa), valittaa etten saisi itse putsata kissojen vessa astiaa, kun olen jo 5-kuulla raskaana. Kuitenkin äitini, jolla on ollut kissoja jo vuosi kymmeniä, kertoi että itsekin putsasi kakka astiaa odottaessaan kaksois siskoani ja minua, eikä ongelmia ole tullut siskoni astmaa lukuun ottamatta.
Itse uskon että altistus aineille kuten kissan kakka, kasvattaa vauvan vastustus kykyä jo kohdussa ja saan siten terveemmän vauvan.
Miten saan luun kurkkuun ärsyttävälle tärkeilijälle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattini puolesta voin jo kertoa mikä tässä on tilanne oikeasti:

-Siskon mies meni ja otti hölmön vaimon

-Sisko on huolissaan veljensä lapsesta ja ohjeistaa

-Vaimo loukkaantuu aina kun joku neuvoo,  jopa miehen vaimo

-Vaimo riskeeraa mielummin oman lapsen kuin oman ylpeyden

-Lapsi syntyy ja neuvoja tulee kaikkialta, vaimo on hiilenä, suhde muuttuu

-Mies ottaa eron

-Sisko saa "minä sanoin tämän sinulle jo ihan alussa - mutta sinä puupää et kuunnellut"

250 euroa, Kiitos, Seuraava tapaus....

Vierailija
22/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikkeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne kissat sulle rakkaita vai niiden kakka? Mitä menetät, jos et saakaan siivota kissanvessaa??

Mies ei suostu siivoamaan kissojenvessaa, sillä kakka inhottaa häntä

Mites toi vaipanvaihto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikkeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne kissat sulle rakkaita vai niiden kakka? Mitä menetät, jos et saakaan siivota kissanvessaa??

Mies ei suostu siivoamaan kissojenvessaa, sillä kakka inhottaa häntä

Entä vauvan kakka ja vaipanvaihto?

Vierailija
24/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä ap myös syöt geaavia lohta tyhjiöpakkauksesta ja pastoroimattomia tuorejuustoja? Poltat varmaan tupakkaa ja juot alkoholia? Et takuulla syönyt foliohappoa alkursskaudessakaan. Kukin tyylillään. Juu ja jos lapsi syntyy normaalisti, niin arvaab, että käytät lusikkaa suussasi ennenkuin syötät ruokaa lapselle.

Miten ihmeessä nämä nyt liittyvät asiaan?

Todennäköisempää on jäädä auton alle kuin saada tokso jos ei syö sitä kakkaa ja pesee kädet santalaatikoiden puhdistamisen jälkeen.

Aina sanotaan että raskaus ei ole sairaus mutta hemmetti kun vedetään kauhea hysteria joka asiasta. Kait sitä pian laitetaan raskaana olevat johonkin muovipalloon etteivät vahingossakaan altistu yhtään milleen.

Vierailija
25/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa sairastui toksoplasmoosiin ollessani raskaana. Neuvolassa vaan kohauteltiin hartioita, että onhan sulla vasta-aineita kun olet niin kauan kasvattanut kissoja. Piti useaan kertaan pyytää testiä ja lopulta kun testattiin tulos oli negatiivinen. Oli neuvolassa hiukan jäätävä tunnelma. No seuraavalla kerralla oli uusi työntekijä.....

Lapsi testattiin syntymän jälkeen ja ei hänelläkään mitään.

Itse pidin hanskat kädessä ja pesin kädet aina siivouksen jälkeen. Kun kissa sairastui, mies siivosi loppuraskauden. Lisäksi kissavessan kun siivoaa kahdesti päivässä niin toksoa ei ehdi kakkaan kehittymään.

Vierailija
26/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi raskauden aikainen kissan kakkojen siivoaminen on vaikuttanut ainakin sinun älykkyyteen. Siskosi pääsi astmansa kanssa helpommalla. Lue tekstisi uudelleen ja korjaa edes yhdyssanat.

Vierailija
27/27 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi raskauden aikainen kissan kakkojen siivoaminen on vaikuttanut ainakin sinun älykkyyteen. Siskosi pääsi astmansa kanssa helpommalla. Lue tekstisi uudelleen ja korjaa edes yhdyssanat.

Luki häiriö ei ole sairaus

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi