Miksi haukutte miehiänne, kun itse olette valinneet alkaa seurustelemaan hänen kanssa?
Teette itsestänne idiootteja ja tyhmiä ihmisiä, koska kukaan fiksu nainen ei valitse idioottia miestä. Kyllä hetken seurustelusta näkee millainen mies on. Jos koeajan paskan auton niin en tosiaankaan osta sitä. Vain idiotti seurustelee toisen idiootin kanssa.
Kommentit (22)
En haukukaan, vaikka pari asiaa hänessä ärsyttääkin. :)
Koska aita on vihreämpi kuin ruoho?
Suurin osa näistä valittajista kuolisi jos joutuisi oman kaltaisensa ihmisen kanssa seurustelemaan: sitä valituksen, kiukkuilun ja marinan määrää...
Miksi nainen haukkuu? Miksi pystykorva haukkuu? Se on niillä geeneissä.
Jotkut miehet tuntuvat tykkäävän sanovista naisista. En ymmärrä. Joka kerta kun yritän olla kohtelias ja kannustava, olen tylsä ja minut dumpataan. Semmoinen voimakastahtoisuus tuntuu olevan tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet tuntuvat tykkäävän sanovista naisista. En ymmärrä. Joka kerta kun yritän olla kohtelias ja kannustava, olen tylsä ja minut dumpataan. Semmoinen voimakastahtoisuus tuntuu olevan tärkeää?
Noiden vaihtoehtojen välillä on se kultainen keskitie jota voi olla vaikea havannoida.
Älkää narsiat narisko vaan ryhykää lepakoiksi.
Joo, mä olen vähän ihmetellyt tätä samaa.
Sama koskee vaimoa, tyttöystävää, työnantajaa tms. kannattaa tehdä jotain asian eteen, eikä vain valittaa.
Mitäs miehet ovat niin surkeita, ettei hyviä riitä kuin harvalle. Parantakaa omaa tasoanne.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs miehet ovat niin surkeita, ettei hyviä riitä kuin harvalle. Parantakaa omaa tasoanne.
Jos on Ladaa vaan tarjolla niin olen ilman autoa ja lainaan kaverin mersua :)
Kyse on aikuiseksi kasvamisesta ja vastuun otosta. Kun pari menee yhteen he ovat usein nuoria ja bilevaiheessa elämää. On ihan sama syödäänkö joka päivä pizzaa, onko ylipäänsä ruoka-ajat, onko kämppä ihmisasumusta muistuttavassa siivossa. Tuleeko käytyä hammaslääkärissä säännöllisesti jne. Sitten syntyy lapsia ja nainen kasvaa aikuiseksi ja ottaa aikuisen vastuun, mies ei. Lapsille on pakko olla säännöllisesti ruokaa eikä kerran päivässä. Ne on roudattava hammaslääkäriin silloin kun lappu tulee postissa. Kuvaavaa on mitä tspahtui kun tuttavan mies joutui ottakaa työpaikan toiselta paikkakunnalta ja muuttamaan sinne viikoksi. Kaikki surkutteli vaimoa mutta tämä, erittäin vaativassa työssä oleva nainen, sanoi että no ei tää mun (lapsiperhe)arki tästä juuri muutu.
Totta. Mieheni exä jaksaa aina vaan valittaa sitä kuinka hänen elämänsä meni hukkaan surkean miehen kanssa. Kuitenkin lapsiakin oli ihan pakko saada siihen suhteeseen. Ja näköjään tulevaisuuskin on tarkoitus täyttää samaisen surkean exän huonoudella. Minä jaksan ihmetellä, että miksi ihmeessä hän hankki lapsia ja oli niin kauan niin surkean miehen kanssa :) Ja sitäkin joskus mietin, että miten niin surkeasta miehestä voi tässä meidän uudessa suhteessa tulla niin hyvä mies....
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan totta! Mitä kauheampi justiina, sitä varmemmin on varattu. Sitten me kivat ja joustavat naiset saadaan olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan totta! Mitä kauheampi justiina, sitä varmemmin on varattu. Sitten me kivat ja joustavat naiset saadaan olla yksin.
Kaikki miehet aina haluaa vaan niitä väkivaltaisia jännänaisia, eikä meitä kilttejä kunnollisia naisia.
Ei nyt yleistetä mutta osa ongelmaa on se että sitä puolisoa ei valita vaan otetaan se joka ensimmäisenä vähän osoitti kiinnostusta!
Tussukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet aina haluaa vaan niitä väkivaltaisia jännänaisia, eikä meitä kilttejä kunnollisia naisia.
Samoin käy meille kilteille ja mukaville miehille.
Kyllä kun mies jaksoi siistiä ja huomaavaista esittää seurustelun ajan. Ja kun pääsi naimisiin, niin siihen loppui hampaiden pesu ja muusta hygieniasta huolehtiminen. Ja tadaa - niin saatiin minusta nalkuttava pihtariakka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä haluaa olla käskytettävänä. Onhan se helppoa, kun vaimo koko ajan sanelee, mitä tehdään. Ja vaimo on ehkä oppinut nalkuttamisen äidiltään. Ja mies on ehkä myös oppinut kotonaan, millaiset roolit miehellä ja naisella on. Jossain vaiheessa mies ja vaimo saattavat väsyä rooleihinsa ja silloin on tiedossa vaikeuksia.
Tuo on kyllä ihan totta.