Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttelua selässä rv 35+6. Supistuksiako?

17.02.2006 |

Niin tosiaan siinähän se kysymys tulikin..Mutta tarkennettuna parisen kertaa päivässä tulee sellanen menkkamainen poltto joka aaltoilee alaselästä ristiselkään niin että todella tuntuu ja pysäyttää paikalleen..Usein tämä kuitenkin saattaa tulla maatessakin. Mulla kyllä selkäkipuakin ollu mutta ei tälläistä selvästi polttelua. Nämä polttelut ei kuitenkaan säännöllisiä ja tosiaan tulee vain joitakin kertoja päivässä. Erikoinen kipu jos supistus on vai voiko olla jotakin muuta?

Virtsa yms on puhtaat ja kaikkien pitäis muutenkin olla ookoo. Hävettää kyllä ihan tunnustaa että kolmatta kertaa asialla jo ole enkä muista miltä supistus tuntuu ; )

Tietääkö kukaan mitä oireita on istukan ennenaikasella irtoimisella? Mulla istukka selän puolella kohdun takaseinämässä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin silloin äidilleni ja neuvolaan et onko nää nyt niitä. Sitten meni pari tuntia niin kivut siirtyivät myös vatsaan. Minä myös toista kertaa nyt asialla enkä varsinaisesti muista miltä supistukset tuntuu ja harjoitus suppareista ei ole minkäänlaista tietoa miltä ne tuntuu. Mutta enköhän sitten taas tiedä kun tosi kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla