Eläimen inhimillistäminen on sairautta!
Ja tekopyhää kaksinaismoralismia:
Mansikki saa kuolla, että saadaan ruokaa, Rekkua vain rapsutellaan ja pidetään vauvakkeena.
Kommentit (11)
Onpa kyllä jopa palstan niin sanotun tasonkin huomioiden harvinaisen vajaaälyistä tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
koira on melkein kuin ihminen
Itse asiassa aika kaukana ihmisestä, kuten muutkin puhtaat lihansyöjät. Sika on taas hyvin lähellä ihmistä.
kyllä Mansikkia pitäisi inhimillistää enemmän ja tarjota lemmikkimäisempi elämä vaikka syötäisiinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa aika kaukana ihmisestä, kuten muutkin puhtaat lihansyöjät. Sika on taas hyvin lähellä ihmistä.
Koira ei kylläkään ole puhdas lihansyöjä, ja se on sosiaalisesti älykäs eläin jota kyllä lehmätkin ovat laumaolioita kun ovat.
No nää fifinsä villapaitaan pukevat ihmiset ovat kyllä aika qtamolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira ei kylläkään ole puhdas lihansyöjä, ja se on sosiaalisesti älykäs eläin jota kyllä lehmätkin ovat laumaolioita kun ovat.
Kyllä se on täysin puhdas lihansyöjä ja sen todistamiseksi löytyy ihan selvät faktat. Se, että koiranruokafirmat haluaa uskotella, että koira on kaikkiruokainen johtuu vain siitä, että ahneet firmat haluaa tunkea koiranruuan täyteen rehuja kulujen pienentämiseksi.
Oletko nyt se palstan lyhyt mies?