Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä naisten ammatit ovat miehille yleensä turn on?

Vierailija
25.02.2016 |

...ja mitkä turn off? Eli mitä "unelmien nainen" tekisi työkseen, ja missä ammatissa hänen ei toivottaisi olevan?

Plussaa jos tulee vastauksia miehiltä itseltään :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsu, lentoemäntä, opettaja, sihteeri.

Vierailija
22/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi statusta vaativammallekin, muttei liian kova vaan sellainen "naiselle sopiva" ja tavallinen, ettei tule alemmuuskompleksia.

...sekä tietysti prostituutiolla leipänsä tienaavan,....

Ihmisiä ne on prostituoidutkin. Ja joita aika moni ilmeisen turn-on -ammattilainen käy maksusta naimassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mikä osoittaa halua menestyä ja saavuttaa tavoitteitaan. Lääkärit, hammsalääkärit, lakinaiset, ekonomit, diplomi-insinöörit... Ahhh!

24/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turn on:

- Taidehistorioitsija/ antiikkikauppias

- Ratsastuksenopettaja/ kilparatsastaja

- Lentoemäntä

- Maanviljelijä

- Malli

- Ammattimuusikko (klassinen musiikki)

- Kielitieteilijä/kielenkääntäjä

- Eläinlääkäri/eläintenhoitaja

- Liikunnanohjaaja

- Taidemaalari

Turn off:

- Juristi

- Ekonomi

- Myyjä

- Pankkitoimihenkilö

- Lääkäri

- Sairaanhoitaja

- Psykologi

- Sosiaalityöntekijä

- Toimittaja

- Poliisi

- Vaatesuunnittelija

-

No nyt kuulostaa hyvältä. T. Musikaalinen, antiikkia ja liikuntaa harrastava maanviljelijä jolla hevosia ja eläimiä. Päätyöksi teen kuitenkin ihan muuta. Lentoemännäksi meinasin päätyä ja malliksi pyydettiin nuorempana.

Hei, oletko sä Y.B.? :)

Vierailija
25/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi statusta vaativammallekin, muttei liian kova vaan sellainen "naiselle sopiva" ja tavallinen, ettei tule alemmuuskompleksia.

...sekä tietysti prostituutiolla leipänsä tienaavan,....

Ihmisiä ne on prostituoidutkin. Ja joita aika moni ilmeisen turn-on -ammattilainen käy maksusta naimassa.

Ei minulla ole mitään heitä vastaan, mutta olen ehdottomasti yksiavioinen, joten ammatti tekee suhteen (minulle) mahdottomaksi. Ex-prostituoidun kanssa voisin kyllä seurustella.

Vierailija
26/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat säikähtäneet baarissa ja luikkineet tiehensä, kun olen sanonut olevani juristi. Näin on tapahtunut parikin kertaa... Voi tietysti olla, että heillä ei ole ollut kaikki asiat kunnossa, kun noin pelästytti ;)

Kansa yleensäkin vähän pelkää juristeja. Ja nyt kun seksuaalinen ahdistelu on hyvin epätäsmällisin tunnusmerkistöin otettu rikoslakiin, niin varovainen mies kiertää juristinaisen kaukaa. Jos tuo on ongelma, ja jos erikoisalasi on jokin vaaraton, sano olevasi esim. sopimusjuristi tai hallinto-oikeuden juristi.

Vierailija
27/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen off: Kaikki miehisen oloinen: Sotilas, poliisi, rekkakuski...

Tuen on: Kaikki tieteisiin ja taiteisiin liittyvä. Orkesterimuusikko?

Vierailija
28/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juristit herättää paljon tunteita,sekä naiset että miehet :) joskus juristit on ehkä vähän pelottavia,etenkin jotkut puolustusasianajajat..

Vierailija
29/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitusammattilainen olisi huippunainen.

Vierailija
30/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat säikähtäneet baarissa ja luikkineet tiehensä, kun olen sanonut olevani juristi. Näin on tapahtunut parikin kertaa... Voi tietysti olla, että heillä ei ole ollut kaikki asiat kunnossa, kun noin pelästytti ;)

Kansa yleensäkin vähän pelkää juristeja. Ja nyt kun seksuaalinen ahdistelu on hyvin epätäsmällisin tunnusmerkistöin otettu rikoslakiin, niin varovainen mies kiertää juristinaisen kaukaa. Jos tuo on ongelma, ja jos erikoisalasi on jokin vaaraton, sano olevasi esim. sopimusjuristi tai hallinto-oikeuden juristi.

Juristit tekee sairaita tunteja, miten ne ehtisi ylläpitää suhdetta? Totta tai ei, näin ainakin ajatellaan.

Vierailija
31/32 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn-on: sairaanhoitaja, sairaanhoitaja, sairaanhoitaja...ja ala-asteen opettaja. Niin ja matemaatikko.

Turn-off: juristi, lääkäri, tiedottaja (viestintä)

Vierailija
32/32 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika älytöntä tällanen listailu. Itse olen ollut töissä monella alalla, ja hyvin erityyppisiä naisia on ollut jokaisessa työpaikassa samoilla titteleillä töissä. Ei ole kaikki sairaanhoitajat, ekonomit ja kielenkääntäjät samasta puusta veistettyjä... :-) Tunnen jopa yhden hyvin älykkään lastentarhanopettajan (alkuperäiseltä ammatiltaan tosin insinööri, mutta eihän sitä tiedä päällepäin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme