Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön joka päivä suklaata 100-200g

Vierailija
25.02.2016 |

Mitenkä pääsisi sokerinarkkauksesta eroon. Joskus olin 3pv syömättä ja oksentelin ja päätä särki.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vähentämään määrää pikkuhiljaa! Söin ennen tuon määrän suklaata tai keksejä päivässä mutta nyt menee "vain" 30gr patukka päivittäin, lauantaisin vähän enemmän... :P

Vierailija
2/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :D kiva että on sielunsiskoja! Ite syön kans joka päivä oikeesti 200g suklaata. Urheilen paljon joten se ei onneksi näy missään. Mitat ovat 160/55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon pahemman luokan sokeri addikti. Söin ennen parhaimpina päivinä kilon irokarkkia. Suklaata jos oli, meni tunnissa. Juustokakunkin sain alas päivässä.

Nyt olen lopettanut herkut kokonaan koska laihdutan. Eka viikko oli pahin. Se on tahdon voimasta kiinni, ainaki itsellä. En ole koskaan kuullut että jollakin noin pahoja vieroitusoireita sokerista.

Vierailija
4/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään ongelmaa asiassa. Tee vaikka muutama punnerrus, jos pelkäät lihomista.

Vierailija
5/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa miettiä, miltä tärkeiltä ravinneaineilta  nuo suklaan kalorit vie tilaa? Jos treenaat, kannattaisi miettiä vielä kahta enemmän sitä, miten ruokit kroppaasi.

Vierailija
6/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tulee liikuttua reippaasti, joten ei de näy mutta ei tuo sokerin mässääminen nyt voi mitenkään terveellistä olla. Haluaisin eroon siitä mutta oikeasti olen sokerikoukussa. 157/42kg on mitat -ap

Vierailija
7/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkkiä? Minkä makuista? Aina samaa?

Vierailija
8/8 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkkiä? Minkä makuista? Aina samaa?

Fazerina täytesuklaata

Fazerin punaista

Pandan tummaa

Rainbow valkoista jossa pistaasipähkinöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän