Miten toimia kun poikaystävä ei siedä koruja?
Hänellä on ollut ns. ankea lapsuus ja nuoruus ja heillä ei sallittu minkäänlaisia koruja. Ei tytöille eikä missään nimessä pojille.
Minä itse pidän koruista, minulla on yleensä korvakorut ja rannekoruja+ kaulakoru ja kaksi sormusta. Kuitenkin poikaystävä käskee aina ottamaan ne pois kun näemme. Hän sanoo että hänestä korut ovat typerän näköisiä. "Anoppilassa" luonnollisesti otan korut pois kun haluaqn kunnioittaa heidän kotiaan ja sääntöjään.
Mutta harmittaa kun vaikka kahdestaan kaupungilla liikkuessa en saa käyttää koruja. Olen 17-vuotias ja poikaystävä 18v
Kommentit (14)
Sinun korusi eivät hänelle kuulu.
Huomaavaisuutesi anoppilaa kohtaan on kyllä ihailtavaa.
Missäköhän muissa asioissa teille tuleekaan rähinää vielä? Pistä poika vaihtoon, ottakoon hän jonkun luomulestadiolaistypykän seuraavaksi.
Vmp. No kiellä sinä sitä pitämästä lenkkareita/ boksereita/ tietyn mallista takkia. Yhtä vitun loogista.
Luulen että se "korut ovat typerän näköisiä" on vain tekosyy koska pojan vanhemmat kauhistelevat esim. televisiossa jos joku naimisissa oleva/varattu nainen näyttäytyy korujen kanssa.
Eli luulevat että korut on jokin tapa viekoitella vastakkaista sukupuolta tai jotain.
Ap
No onhan koruilla koreilu täysin naurettavaa.
Ainoat korut joita käytän, ovat kihla ja vihkisormus, niillä on suuri tunnearvo. Korviksiakaan en ole pitänyt moneen vuoteen koska ovat turhia. (Ja 95% ihan naurettavan näköisiä)
Käytät koruja ihan kuin ennenkin. Ei tuollaisessa asiassa saa toista määräillä. Jos ei kelpaa niin sitten jätät sen kasvamaan vielä.
No onhan korut typerän näköisiä, ehkä hän häpeää tyyliäsi? Ei kukaan halua katsella mitään joulukuusta vaan luonnollista naista.
Ja tämä asia ei tullut miehelle selväksi, kun tapasitte ensimmäistä kertaa?
Ovat helluntailaisia, mutta tietääkseni korujen ei pitäisi olla kiellettyjä?
Ap
Käytät koruja. Aika uskomatonta kontrollointia jos tämä ei ole provo.