Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko vielä tv-sarjan Hulluna sinuun?

Vierailija
25.02.2016 |

Minusta se oli lämminhenkinen ja hauska. Voiskohan sen ostaa jostain suomalaisella tekstityksellä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika jakso oli aika tyly...

Vierailija
2/6 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, minusta sitä tulee joltain kanavalta nytkin. Miten se päättyi, sitä en muista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika jakso oli aika tyly...

Miten kävi? En muista, en tainnut nähdä koko jaksoa.

Vierailija
4/6 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sekö huono sarja jota vitonen jatkuvasti esittää? En ole katsonut jos sitä on täällä aiemminkin esitetty, siis oletan että muistelet vuosikymmenien takaa.

Vierailija
5/6 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin sarja taisi tulla pikauusintana (5x viikossa ja samana päivänä vielä uusintana ed. päivän jakso)  viime kesänä(?) - Itselläni oli kesällä muutakin tekemistä kuin tapittaa näin tiheää töllötintä, vaikka ao. sarjasta pidänkin kovasti.  Aikoinaan olen -muistaakseni Stockalla- nähnyt sarjaa tai oliko ollut jotkin parhaat sarjan jaksot boxia myynnissä, ehkä viisi vuotta sitten. - En tuolloin -köyhänä opiskelijana- ostanut.   

Vierailija
6/6 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko TV5 tai Kuutonen esittää, tai on esittänyt sitä, viime aikoina, mutta vain ehkä kolmea ensimmäistä tuotantokautta. Sama juttu on ollut mm. Famella, josta homma napsahtaa poikki aina kolmannen tuotantokauden jälkeen. Harmi, koska olisin halunnut nähdä niitä jaksoja, joissa Janet Jackson on mukana, koska ei niitä näytetty meillä silloin 80-luvullakaan. Mutta eivät ilmeisesti ole saaneet esittämisoikeuksia myöhäisempiin kausiin?

En usko, että 90-luvullakaan Hulluna sinuun -sarjaa esitettiin ihan loppuun asti. Ainakin tosi vieraalta kuulosti, kun äsken Wikipediasta luin parin viimeisen kauden juonikuvioita.  https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mad_About_You_episodes

Muistaakseni Frasier laitettiin jossain vaiheessa Hulluna sinuun -sarjan paikalle TV1:lle alkuiltoihin. Esityspäivää en enää muista, olisiko ollut perjantai?

Hulluna sinuun oli ihan kiva sarja aluksi ja mieheni ja minä seurasimme sitä tiiviisti. Siinä vaiheessa alkoi sarja maistua puulta, kun sitä lapsenhankkimista alettiin jahkata. Kaikkein tylsin ja tökeröin jakso oli se, kun Jamie ja Paul istuivat lattialla oven edessä ja lapsi kiljui oven takana, ja jakson ainoa aihe oli, mennäkö lapsen luo vai ei. Sitä kinaamista sitten reilut 20 minuuttia, huhhuh. Jakso oli kuvattu livenä yhtenä kohtauksena keskeyttämättä, joten se oli se juttu, jonka takia se oli olevinaan niin hieno. Tuskin olen nähnyt yhtä tylsää tv-sarjan jaksoa ikinä sitä ennen tai sen jälkeen. Tuon jakson jälkeen mielenkiintoni väheni, ja olin mielissäni, kun Frasier tuli tilalle ja sai taas kunnolla nauraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän