Mikä hius on trendikäs nyt?
1. Millainen hius on nyt trendien harjalla/tulossa muotiin? Hiustrendi johon voi valmistautua?
2. Onko nykyään noloa, jos hiuksissa on juurikasvu/liukuväri/latvaväri?
En tarkoita tässä kysymyksessä enää trendien aallonharjaa, vaan ihan sellaista että onko suomalaisissa perus isoissa kaupungeissa okei. Vai onko jo mennyt Suomessakin pois muodista? Tarkoitan siis sellaista arkitrendikkyyttä, että kehtaako sellaisessa tukassa liikkua kaupungilla.
Asun Suomen mittapuulla isossa kaupungissa (ei pk-seutu) ja täällä on kaksiväristä tukkaa enemmän kuin koskaan.
"pitää olla hyvä itsetunto niin kehtaa kulkea millaisessa tukassa vaan"
Juu juu, mutta minua silti vähän kiinnostaa muidenkin mielipiteet.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Lappeenranta? Kaikilla tädeillä värilaikku toisella ohimolla. Musta-violetti, musta-punainen, valkoinen-musta...
Huh! Noi pitäis kieltää lailla.
Eikös se värjäämättömyys ole aika in? Tai sitten jotain hyvin luonnollista esim. vaaleita raitoja oman värin joukossa. Kaksivärisiä oman värin kasvattelijoita (tai tarkoituksella tehtyjä liukuvärjäyksiä) näkyy myös jonkin verran. Itsekin kasvattelen. Latvat blondit, oma väri luonnonvaalea. Ei kauheen paha sävyero, mutta ehkä ois vaatinut sisua enemmän jonain toisena ajankohtana. Nythän mä olen ihan muodin mukainen ;D
On jo nolo. Mulla on oman värin kasvatus menossa, ja latvassa vielä paikoittain max. 7cm vaaleaa. Omaankin silmään törkeä, vaikka on balayage-tekniikalla aikoinaan laitettu.
Trendeistä en tiedä, mutta omaan silmään oma väri on usein jokaiselle se paras.
Oulussa asun ja ombre+variaatiot on mennyt juttu.
Lahdessa kaksiväriset hiukset ovat trendikkäitä. Ainakin niitä on paljon?
Lopuilla feikin näköinen hiusväri, esim tummanruskea tai blondi josta huomaa heti ettei ole aito. Harvoin näen naisen jolla on luonnollinen hiusvärinsä. Liikun pelkästään keskustan alueella.
Ombresta on siirrytty balayageen ja soft ombreen, niitä on todella paljon kansainvälisissä hiustrendeissä jos pelkistä väreistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ombresta on siirrytty balayageen ja soft ombreen, niitä on todella paljon kansainvälisissä hiustrendeissä jos pelkistä väreistä puhutaan.
...jotka näyttävät aivan samoilta tyyleiltä muiden kuin hiustrendejä seuraavien silmissä.
Entäs mitkä miesten hiustrendit ovat in? Vieläkö ananastukkatyyli jyllää?
http://flounce.fi/2015/09/miesten-hiuskevat-2016/
Tuossa miesten hiustyylejä 2016
http://www.harpersbazaar.com/beauty/hair/g6363/spring-2016-hair-trends/…
Naisten hiustrendit 2016
:)
https://www.google.com/webhp?sourceid=toolbar-instant&hl=en&ion=2&qscrl…
"Kaikilla" on nyt wavy bob.
Ihan vitsi nuo ihmiset huutelevat että "ombre on niin last season, nyt on soft ombre ja balayage". Noissahan on vain ihan pientä eroa värinvaihtumiskohdassa.
Ihan samalta näyttävät käytännössä.
Ovatko pastellivärit enää trendikkäitä?
Sininen, vaaleanpunainen, lila...
Otin persekarvoja perseestä ja liimasin ne otsaan. Kaikki vaikuttavat kateellisilta!
Lappeenranta? Kaikilla tädeillä värilaikku toisella ohimolla. Musta-violetti, musta-punainen, valkoinen-musta...