Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä haluaisin seksuaalittoman kiintymyssuhteen naisen kanssa loppuiäkseni. -hetero-

Vierailija
24.02.2016 |

Kasvatettaisiin lapset ja elettäisiin elämää täysin rinnoin ilman minkäänlaisia sukupuolisia odotuksia ja tarpeita.
Olen siis ihan hetero, ihan tavallisessa mies-nainen parisuhteessa ollut jo pitkään.
Tästä olen alkanut haaveilemaan loppuelämääni ajatellen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ja miksi et ole sitä toteuttanut aiemmin?

Vierailija
2/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaisi ideaalilta ilman niitä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis oletko mies vai nainen? Minä olen aseksuaali nainen, mutta voisin ehkä haluta seksittömän kiintymyssuhteen ilman lapsia miehen kanssa.

Vierailija
4/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tuo rehellisesti normaalille naisellesi, päästä menemään, äläkä piinaa häntä pihtaamisella. On olemassa paljon naisia, jotka toivovat samaa, keskity pelkästään heihin.

Vierailija
5/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on mahdollista löytää tällaiseen kumppaneita.

Vierailija
6/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kyllä vaihtaa seksihullun ukkoni sinuun milloin vain. Mutta olen jo 51v ja sinä kuulostat nuoremmalta, jos on niitä kasvuikäisiä lapsiakin. Ei tainnut nyt sittenkään natsata.

Vierailija
7/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaaleja on varmasti paljon, moni vaan vaikenee siitä. Ei ole helppo myöntää tuollaista asiaa tässä "yliseksuaalisessa" maailmassa.

Vierailija
8/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta kuulostaa. Saisiko nainen edes joskus käydä vieraissa hakemassa munaa ja pillunsa nuolentaa, joltain mieheltä seksuaalittoman suhteenne aikana? :)

Vierailija
9/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis nainen. Aseksuaali tai muuten vain haluton vuosikausia, en tiedä.

Voisin elää ilman seksiä ja seksuaalisuutta helposti elämäni. Odotukset heteroliitossa vaan on ne mitä on.

Eikä tässä pelkästään tuo seksuaalisuuskaan, vaan olis jotenkin helpompi valita nainen olemaan ittensä kanssa arjessa.

Bläh, vaikea selittää kun uusi ajatus on itellekin.

-ap

Vierailija
10/17 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että tuollaisen suhteen selittäminen ulkopuolisille olisi haastavaa. Aina saisi selostaa: "elän avoliitossa naisen kanssa ja kasvatetaan lapset yhdessä, mutta ei siis olla pariskunta vaan meillä on tämmöinen seksitön kiintymyssuhde..." ja silti varmaan suurin osa ihmisistä leimaisi teidät lesbopariksi. Eli ulkopuolelta tulevia odotuksia ja lokeroimista voisi hyvinkin olla.

Vierailija
11/17 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Tällaista toivon itsellenikin, jos taas sinkkuunnun. Ehkä sun kannattaa vaan aktiivisesti lähteä etsimään tuollaista suhdetta, ap. Netistä löytyy kaikkea. On meitä ihan varmasti muitakin.

Uskon että tämä on tulevaisuuden trendi: miehet kuolee aiemmin, vapaaksi jää paljon hyviä heteronaisia, jotka ei halua seksisuhdetta, mutta kumppanuutta kylläkin.

n47

Vierailija
12/17 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ap on nainen, luulin että mies.

Vierailija
13/17 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen, että tuollaisen suhteen selittäminen ulkopuolisille olisi haastavaa. Aina saisi selostaa: "elän avoliitossa naisen kanssa ja kasvatetaan lapset yhdessä, mutta ei siis olla pariskunta vaan meillä on tämmöinen seksitön kiintymyssuhde..." ja silti varmaan suurin osa ihmisistä leimaisi teidät lesbopariksi. Eli ulkopuolelta tulevia odotuksia ja lokeroimista voisi hyvinkin olla.

Tiedän yhden lapsettoman naisparin joka ei lasten mukaan elä yhdessä lesbosuhteessa vaan kavereina. Tiedä sitten mikä on totuus mutta kyllähän spekulointia väistämättä seuraa.

Vierailija
14/17 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole millään tavalla aseksuaali, mutta niin monien pettymysten ja pitkittyneen yksinäisyyden jälkeen edes hetkittäinen seurakin olisi mukavaa vaihtelua. Jos joku ilmaisisi välittävänsä tai viihtyvänsä seurassani, niin ehkä jopa tällainen kyyninen miesolento alkaisi taas uskoa elämään.

Olisihan se nyt mukavampaa kävellä hiljaisen kesäkaupungin illassa kaksin kuin yksin.

Vierailija
15/17 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista ja varmaan tulevaisuudessa tällainen tulee tosiaan yleistymään, ollaan kämppiksiä aikuisina! 

Itseäni kuitenkin ahdistaisi noin läheinen suhde johonkin naiseen enää aikuisena, mielestäni naiset ovat jotenkin monimutkaisempia. Muutenkin olen miettinyt, että olisi mukavaa, jos aviomieheni lisäksi minulla voisi olla  miehiäkin ystävinä. Ystävänaisia minulla on monia ja ovat oikein hyviä ystäviä, mutta en tosiaan voisi kuvitellakaan asuvani näistä kenenkään kanssa.

Vierailija
16/17 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden lapsettoman naisparin joka ei lasten mukaan elä yhdessä lesbosuhteessa vaan kavereina. Tiedä sitten mikä on totuus mutta kyllähän spekulointia väistämättä seuraa.

Tunnet lapsettoman parin, jolla on lapsia? Vai kenen lasten mukaan ovat kavereita?

Vierailija
17/17 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisia asioita ei kerrota etukäteen? Vai selvisikö aloittajalle vasta liiton aikana, että ei välitä seksistä ollenkaan?