Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romanttiset, ihastumiskoukussa olevat miehet, onko pysyväksi kumppaniksi?

Vierailija
24.02.2016 |

Minulle on sattunut kaksi tapausta. Ensimmäisen kanssa chattailtiin netissä monta kuukautta ja mies vakuutti rakkauttaan ja tavattiin. Sen jälkeen soiteltiin lähes joka ilta ja puheet oli romanttisia ja ihastuneita. Minä ajattelin, että löytyi loppuelämän kumppani. Alettiin tapailla joka viikonloppu. Jossain vaiheessa intohimo hänen puoleltaan laantui. Kun kyselin syytä, hän sanoi, että on ihastunut toiseen naiseen. Eli puolisen vuotta se suhde sitten kesti. Nyt olen kokenut uuden pettymyksen. Harrastuksessa tavattiin ja mies alkoi piirittää ja puhui romanttisia. Esitin aluksi viileää, mutta sitten kerroin, että voin kokeilla seurustelua. Mies jopa kosi 3 kk seurustelun jälkeen ja sanoi, että viimeistään juhannuksena ostetaan sormukset. Ei osteta, koska mies jätti ilmestymättä uutena vuotena minun juhliini, jossa kihlaus piti ilmoittaa. Hän oli toisen naisen luona koko uuden vuoden. Laitoin välit poikki. Nyt mietin, ihastunko minä valehtelijoihin ja romanttisiin haihattelijoihin vai onko noista samoista miehistä kunnon puolisoiksi. Jos minä olinkin heille väärä. Vai eikö heille riitä yksi...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaanrannan maalareita löytyy naisista myös.

Vierailija
2/18 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sillä, etteikö voi olla molemmissa sukupuolissa romanttisia haihattelijoita, mutta pointti oli lähinnä se, että muuttuuko heidän toimintansa, jos kohtaavat oikean ihmisen? Tai aika sitoutumisella on oikea? Vai onko se luonteessa, että pitää kokea yhä uudelleen ihastumisen huuma ja olla tavallaan koko ajan haku päällä?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, lopeta jännämiehiin sekaantuminen ja käännä katseesi tavallisiin luotettaviin kunnollisiin miehiin..

Vierailija
4/18 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luonteessa. Osa tietysti kasvaa sen verran että pärjää ilman kokoaikaista rakastumisen tunnetta, mutta suurin osa jää etsimään sitä tunnetta aina uudelleen. Hälytyskellojen pitäisi soida heti kun toinen osapuoli vaikuttaa palvovalta: joko kyseessä on sarjarakastuja tai sairaan mustasukkainen arjen sankari. Tässä lähipiiriä seuranneena olen todennut että joko se palvoja löytää uuden palvottavan tai jää suhteeseen kiukuttelemaan miksei toinen ole hänen kanssaan yhdessä 24/7.

Ota riski ja rakastu insinööriin. Elämä ei ehkä ole niin tulista mutta tasaisen hyvää.

Vierailija
5/18 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan löytyy sekä miehiä jotka ihastuu koko ajan kaikkiin että sellaisia jotka löytää sen lopullisehkon ihastuksen (uskon että kaikki miehet ja naiset ihastuu välillä muihin, jotkut enemmän jotkut vähemmän). Mutta ehkä tuollaista äkkirakastumista ja hehkutusta voi pitää jatkossa huonona merkkinä; tyyppi rakastaa rakastumista eikä sinua.

Vierailija
6/18 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ainakin on iso punainen lippu jos mies on tyyliin heti ihan liian kiinnostunut tai ihastunut, jo ennenkuin aata ehtii sanoa. Nämä tyypit EIVÄT ikinä ihastu ihmiseen vaan kuvitelmaan. Tai heillä on kova tarve purkaa tuntemuksiaan jonnekin. Itse tustuin mieheen, joka on tyyliin ensimmäisessä viestissään jo vakuuttunut, että minä olen hänelle sopiva. Hän kirjoitteli tiiviiseen tahtiin joka päivä, moneen otteeseen. Alusta asti kiinnitin huomiota siihen ,ettei hän ikinä kommentoinut minun kirjoituksiini mitään, vaan aika lailla rallatti omia juttujaan. Tapasin hänet kerran ja hän vaikutti oikein mukavalta, mutta oli seurassani vähän tylsistynyt välillä ja silti oli tunkemassa itseään luokseni samantien kylään. Itse lämpenen hyvin hitaasti ja kohta alkoikin käydä selväksi ettei hänellä tosiian ollut haluja tutustua minuun vaan saman tien alkaa johonkin juttuun kanssani. Hyvä juttu etten antanut periksi, koska piakkoin alkoikin jutut mennä aika levottomiksi ja kirjoittelu loppui sitten seinään kun sanoin suoremmin miltä koko homma tuntui. Kyllä sen huomaa onko ihminen oikeasti kiinnostunut vai kiinnostunut vain olemaan suhteessa tms. Esim. miten ihminen katsoo sinua, kuuntelee sinua ja kyselee sinulta asioita.

Vierailija
7/18 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on luonteessa. Osa tietysti kasvaa sen verran että pärjää ilman kokoaikaista rakastumisen tunnetta, mutta suurin osa jää etsimään sitä tunnetta aina uudelleen. Hälytyskellojen pitäisi soida heti kun toinen osapuoli vaikuttaa palvovalta: joko kyseessä on sarjarakastuja tai sairaan mustasukkainen arjen sankari. Tässä lähipiiriä seuranneena olen todennut että joko se palvoja löytää uuden palvottavan tai jää suhteeseen kiukuttelemaan miksei toinen ole hänen kanssaan yhdessä 24/7.

Ota riski ja rakastu insinööriin. Elämä ei ehkä ole niin tulista mutta tasaisen hyvää.

Ammatti ei ole kyllä mikään tae mistään. Insinööri ei ole sen uskollisempi kuin opettaja tai lääkäri tai tehdastyöläinen. Tuttavapiirissä on rakennusinsinööri, joka juoksee vieraissa jatkuvasti. Viiden lapsen isä ja lapsia kolmelle eri naiselle! Suhteet päättyy aina pettämisiin ja uusiin ihastuksiin.

Vierailija
8/18 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä sillä, etteikö voi olla molemmissa sukupuolissa romanttisia haihattelijoita, mutta pointti oli lähinnä se, että muuttuuko heidän toimintansa, jos kohtaavat oikean ihmisen? Tai aika sitoutumisella on oikea? Vai onko se luonteessa, että pitää kokea yhä uudelleen ihastumisen huuma ja olla tavallaan koko ajan haku päällä?

-ap

Mikä on oikea ihminen? En usko pätkän vertaa ainoisiin oikeisiin ihmisiin, enkä rakastumiseen ensi silmäyksellä. Se kuvitelma syntyy jokaisen omassa päässä.

Vierailija
9/18 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihastunut 5 kertaa elämässäni mutta joutunut aina friend zonelle :(

tai oon aina ollut siellä jo valmiiksi :D ihastun niin hitaasti ja aina kavereihin/tuttuihin ja oon ihastunut tosi pitkään ja nää viisi on vienyt multa 21 vuotta unelmointiin 6-6-3-2-4

Eiköhän sekä miehissä että naisissa ole näitä sarjaihastujia - kukaan ei voi tunteilleen mitään enkä siksi tuomitsisi ketään ihastumisen takia :)

Olis kiva kokea edes kerran elämässä se että joku olis ihastunut muhun..

Vierailija
10/18 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Yhdelle naiselle. Tietysti, jos hyväksyt sen että miehellä on seikkailunsa ja ihastumisensa aika ajoin muualla niin ehkä sitten. Usein vaan nuo sarjarakastujat ihan oikeasti haluavat sillä hetkellä "koko paketin" ja luulevat, että jossain on se yksi ainoa oikea nainen. Pettyvät sitten joka kerta, kun alkuhuuman jälkeen huomaavat toisesta vikoja. Ihastus laantuu ja tunne sen mukana.

Ovat kyllä ihania ja huomaavaisia sen ajan, kun huuma kestää. Sarjarakastujien kanssa voi viettää ikimuistoisia aikoja, jos vaan osaa olla ottamatta hommaa liian tosissaan.

Vierailija
11/18 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkai tässä jokin harmaakin vyöhyke? Eli että sieltä sarjaromantikon ja pusu jouluna-tyyppien seasta löytyy muitakin? Itse olen henkilö joka rakastuu harvoin, mutta tulisesti. Kun jotain rakastan, niin rakastan hautaan saakka. Siksi itselle on vaikeaa kuulla näistä, jotka löytävät elämänsä rakkauden joka toinen viikko ja toisaalta hankala elää sellaisen kanssa, joka ei tunne yhtä vahvasti kuin minä. Olen aina uskonut siihen rakkauteen, joka säilyy aina, mutta viimeaikoina olen tullut hieman kyyniseksi. Tuntuu että ihmiset vaan pettää ja jättää ja koko ajan on oltava vaihtamassa parempaan tai uudempaan.

Vierailija
12/18 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai oon aina ollut siellä jo valmiiksi :D ihastun niin hitaasti ja aina kavereihin/tuttuihin ja oon ihastunut tosi pitkään ja nää viisi on vienyt multa 21 vuotta unelmointiin 6-6-3-2-4

Eiköhän sekä miehissä että naisissa ole näitä sarjaihastujia - kukaan ei voi tunteilleen mitään enkä siksi tuomitsisi ketään ihastumisen takia :)

Ei tässä ihastumisesta tuomita, vaan kyse on henkilöistä, jotka eivät varsinaisesti ihastu ihmiseen vaan ihastumiseen. Eli kohdetta ei varsinaisesti ole, siksi se vaihtuukin alati. Jätä haaveilu ja kokeile miltä tuntuu kun saa vastakaikua tunteilleen. Ehkä et ole vielä uskaltanut tai et ole huomannut että joku on sinuun ihastunut, kun olet katsellut muualle:)

Vierailija
13/18 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ihastumisesta tuomita, vaan kyse on henkilöistä, jotka eivät varsinaisesti ihastu ihmiseen vaan ihastumiseen. Eli kohdetta ei varsinaisesti ole, siksi se vaihtuukin alati. Jätä haaveilu ja kokeile miltä tuntuu kun saa vastakaikua tunteilleen. Ehkä et ole vielä uskaltanut tai et ole huomannut että joku on sinuun ihastunut, kun olet katsellut muualle:)

Jos ei vaan kiinnosta, niin sitten ei. Mua ei ainakaan haittaa olla yksin, jos vaihtoehtona on seurustella sellaisen kanssa, joka ei saa aikaan syviä tuntemuksia. Mun ex-mies oli väkivaltainen humalassa ja siks mulle on ehdoton ei sellaiset miehet, jotka juo paljon. Mieluummin ihailen kaukaa kuin ryntään suin päin suhteeseen.

Vierailija
14/18 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että netissä seuraa etsivät ovat tosi usein tällaisia, että pidetään monta vaihtoehtoa avoinna ja saatetaan sopia monen naisen kanssa treffejä. Samat liirumlaarumit hempeillään eri naisille. Hurjin tapaus oli, kun ystävälläni oli ensin toinen profiili ja tapasi kivan miehen. Mies oli kertonut kuitenkin löytäneensä elämänsä rakkauden ja siksi halusi muuttaa suhteen ystävyydeksi. Oli siis sanonut seurustelevansa tuon elämänsä rakkauden kanssa. Muutaman viikon päästä ystäväni teki uuden profiilin ja laittoi itsestään kuvan erivärisissä hiuksissa ja vähän sivusta, ettei heti tunnista. Sama kaveri lähestyi imelästi ja kertoi, ettei ole useampaan vuoteen seurustellut, niin vähän jännittää. Ystäväni päätti näpäyttää sopimalla treffit. Mies oli lähtenyt pikaisesti pois paikalta, kun oli huomannut, kenen kanssa oli tullut sopineeksi treffit.

Vierailija
15/18 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen muka erottaa, kuka on tosissaan ja kuka sarjahurmuri? Tuskin se ulospäin näkyy!

Vierailija
16/18 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen muka erottaa, kuka on tosissaan ja kuka sarjahurmuri? Tuskin se ulospäin näkyy!

Sarjahurmaajat sanovat, että Ai kuinka ihana olet, käyn kuumana sinuun. Tai sitten mies on tosissaan rakastunut. Varmuuden vuoksi kannattaa välttää kaikkia, jotka yrittävät kehua sinua ;)

Vierailija
17/18 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko siis sarjahurmaajatar kun olen seurustellut ihan tosimielellä viiden miehen kanssa neljän vuoden sisällä? Olenko siis sarjatar kun eroan melko nopeasti jos löytyy vikoja=alkoholismia, riippuvuuksia, valehtelua?

Eli pitäisikö vain jumiintua idioottiin?

Vierailija
18/18 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteenne romanttisuudesta tuntuu aika kielteiseltä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi