Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60 v MIEHEN IHASTUMINEN

Vierailija
24.02.2016 |

Miten tämän ikäinen varattu mies voi ylipäätään ihastua samanikäiseen varattuun naiseen ja miten hän sen mahdollisesti osoittaa. Olemme kenties vanhoja hupsuja mutta näillä mennään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin muunikäisetkin ihastuvat ja ihastuksensa osoittavat. Söpöintä on punastuminen, sanoissa sekoaminen ja se pentukoiran katse. :)

Vierailija
2/9 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistele ja kadu asiaa kun se on ohi.Toivottavasti miehesi löytää kunnon naisen, koska petät häntä.Ihastuksen kphteesta ja sinun suhteesta ei kannata mainita.Onhan näitä nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä mies punastui minä hämilleni..hän kyllä reppana hieman vetäytyi kun käsitti että ihastusta on kyllä ilmassa vastapuoleltakin. Enpä tiedä olisi mukava saada hänestä kiva ystävä mutta kun ei törmää oikein vahingossa eikä uskalla (no voi nyt hyvänen aika) laittaa viestiäkään... Muutamaan kymmeneen vuoteen ei ole tällaista minulle tapahtunut ja nyt hän ilmestyi noin vain eräässä tilaisuudessa ja no heti siinä tuntui olevan jonknlaista kipinää. Ihmettelin kyllä että mitä hän minussa näkee..

Jotta ei täällä nyt käsitetä väärin niin täytyy painottaa sitä että en todellakaan ole mitään romanssia suunnittelemassa enkä ole viemässä toiselta mummulta puolisoa😊. Ystävyys on parasta kahden samanmielisen kesken. Nyt se vaan tuntuu jotenkin vaikealta saavuttaa tai järjestää.

Vierailija
4/9 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä ei siinä mitään menetä .kaffillekutsu Prisman baariin tms. Olisin itse kyllä otettu.

Mies 62v 😊

Vierailija
5/9 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ton ikäsellä miehellä välttämättä ota enää eteen.. Jos olet viriili mummu niin ehkä nuorempi parempi 😉

Vierailija
6/9 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ton ikäsellä miehellä välttämättä ota enää eteen.. Jos olet viriili mummu niin ehkä nuorempi parempi 😉

Minun rakastajani on 68-vuotias, minä olen reilusti nuorempi. Ei ole edelleenkään ongelmia. Nam.

Vierailija
7/9 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun rakastajani on 68-vuotias, minä olen reilusti nuorempi. Ei ole edelleenkään ongelmia. Nam.

Kuvottavaa! Toivottavasti sydän tekee stepin pannessa =).

Vierailija
8/9 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suosittele Prisman baaria siellä voi olla naapurin juoruämmä.

Vierailija
9/9 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa! Toivottavasti sydän tekee stepin pannessa =).

Ei ole kuvottavaa, olemme kumpikin loistokunnossa ja tykkäämme toisistamme. Yleisöä emme kaipaa yökkäilemään. Viidentoista vuoden kokemuksella voin kertoa sinulle, että jatkamme niin kauan kuin vehkeet toimivat ja olemme sen jälkeen hyvät ystävät. Nam. :)

Toivottavasti sinullakin on 68-vuotiaana joku, jolle vehkeesi kelpaa. Kyllä muuten varmasti harmittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän