Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomenruotsalainen tyttöystävä

Vierailija
23.02.2016 |

Onkohan kenelläkään suomenkielisellä miehellä tuollaista? Naisethan eivät tunnetusti pariudu alaspäin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaspäin? Hih, ruotsinkieliset on kaikki lähes kuninkaallisia. Otahan rennosti.

Vierailija
2/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän he ovat kauniimpia, paremmilla käytöstavoilla ja pukeutumistajulla varustettuja kuin suomenkieliset lajitoverinsa. Ihan turha tätä on lähteä kiistämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos täältä tarvitsee moista kysellä niin on turha moisesta edes haaveilla...

Vierailija
4/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Tunnen parin, jossa vaimo ("tyttöystävä") on suomenruotsalainen, mies ihan suomalainen :) Eivät siis ole vain saduista tällaiset tarinat!

Molemmilla velkaa niin paljon, etteivät omista enää mitään. Velkaa on niin paljon, että sitä ei saisi pois maksettua vaikka lopun elämäänsä tekisi hyväpalkkaista työtä.

Vierailija
5/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli suomenruotsalainen tyttöystävä kunnes tyttöystävästä tuli vaimo.

Vierailija
6/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän paremmaksi, mulla on ruotsalainen vaimo ja olen 100% suomalainen ja puhun todella huonoa ruotsia.

M36

Vierailija
7/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni oli suomenruotsalainen tyttöystävä kunnes tyttöystävästä tuli vaimo.

Oliko jännittävä paikka tuoda suomijuntti ensimmäistä kertaa näytille?

Vierailija
8/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän he ovat kauniimpia, paremmilla käytöstavoilla ja pukeutumistajulla varustettuja kuin suomenkieliset lajitoverinsa. Ihan turha tätä on lähteä kiistämään.

Kyllä oot pihalla. Mulla oli suomenruotsalainen tyttöystävä ja ihan oli niiden suku taviksia. Ja taitaapa läntinen Suomi olla aikalailla täynnä maalaisjuntteja suomenruotsalaisia. Siellä ne viljelee ja lehmiä hoivailee.

Vierailija
9/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistän paremmaksi, mulla on ruotsalainen vaimo ja olen 100% suomalainen ja puhun todella huonoa ruotsia.

M36

Millä kielellä kommunikoitte keskenään?

Vierailija
10/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36

Ihan vähän epäkohteliasta olla opettelematta puolison kieltä.

Vierailija
11/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Millä kielellä kommunikoitte keskenään?

Suomeksi ja ruotsiksi. Vaimon äiti on suomalainen, joten vaimo on täysin kaksikielinen. Lasten kanssa puhuu ruotsiksi ja minä suomeksi.

M36

Vierailija
12/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran Oravaisissa ja söpö myyjätyttö sanoi minulle kivasti hej. Harmi etten uskaltanut iskeä. Tyttö selvästi nimittäin huomasi, että olen ison maailman miehiä, kun seurasi minua katseellaan. Ihan joka päivä siellä ei turisteja varmaan näykään.

Vierailija
13/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Ihan vähän epäkohteliasta olla opettelematta puolison kieltä.

Vaimo osaa myös suomea, koska äiti on suomalainen. Osaan minä jotenkin ruotsia, mutta petrattavaa olisi. Varmasti täysin ruotsalaisen vaimon kanssa olisi ollut pakko opetella enemmän ruotsia.

M36

Vierailija
14/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran Oravaisissa ja söpö myyjätyttö sanoi minulle kivasti hej. Harmi etten uskaltanut iskeä. Tyttö selvästi nimittäin huomasi, että olen ison maailman miehiä, kun seurasi minua katseellaan. Ihan joka päivä siellä ei turisteja varmaan näykään.

Katsoi sinua ja mietti '' mitä tuokin mongooli luulee itsestään''

Vierailija
15/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tyypillinen suomenruotsalaisen asenne suomenkielisiä kohtaan. Ei ihme, että maan kaksikielisyydestä halutaan eroon.

Vierailija
16/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. mun serkku (suomenkielinen) on naimisissa suomenruotsalaisen tiukkiseukon kanssa :D Tätä ennen ne luonnollisesti seurusteli, eli mun serkulla oli suomenruotsalainen tyttöystävä.

Vierailija
17/20 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tyypillinen suomenruotsalaisen asenne suomenkielisiä kohtaan. Ei ihme, että maan kaksikielisyydestä halutaan eroon.

Vain suomenkileinen kirjoittaa MONGOOLI.

Vierailija
18/20 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oot pihalla. Mulla oli suomenruotsalainen tyttöystävä ja ihan oli niiden suku taviksia. Ja taitaapa läntinen Suomi olla aikalailla täynnä maalaisjuntteja suomenruotsalaisia. Siellä ne viljelee ja lehmiä hoivailee.

Tämä!

Kyllähän Pk-seudulla on ruotsinkielisiäkin elämänkoululaisia, näkisittepä vähän millasta on ruotsinkielisessä yläasteessa! 

Vierailija
19/20 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä juttuja millä rationalisoidaan se pakkoruotsitus. "Mitä jos tuleva seurustelukumppanisi onkin ruotsinkielinen? Et voi tietää."

Vierailija
20/20 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen äitinsä on suomenkielinen, eikä suomalainen, koska SUOMENRUOTSALAISET OVAT SUOMALAISIA!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi