Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mennään naimisiin maistraatissa?

Vierailija
23.02.2016 |

Miten esteet tutkitaan? Tää asia on mulle ihan outo ja ihan 2minuuttia sittne keksitty juttu. Kuinka nopeesti sinne naimisiin nyt pääsis? Olen ihan tosissaan ei oo mikään provo. Ukonki kanssa oltu yhdesSSä jo 15v

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitat ja varaat ajan ja sitten menet sinne paikan päälle ja nimet paperiin ja se siinä

Vierailija
2/11 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOOOGLAAAA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me varattiin aika tyyliin kuukautta ennen vihkimistä muistaakseni. Aikaa varatessa asiakaspalvelija kertoi, kuinka kauan kestää esteiden tutkiminen. Mutta siis itse ei tehty muuta kuin varattiin vihkimisaika ja mentiin paikalle vihittäväksi varattuna aikana. En yhtään muista mikä se esteiden tutkimisaika on, mutta muistaakseni oltaisiin voitu mennä vihittäväksi jo aiemminkin kuin kuukauden päästä. Kannattaa myös huomioida, että vihkimisiä ei välttämättä järjestetä joka päivä, vaan tiettyinä viikonpäivinä.

Vierailija
4/11 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytte täyttämässä paperin esteiden tutkimisesta. Siinä menee kai viikko. Sitten on joku 3kk aikaa varata päivä ja aika ja suoriutua paikalle. Vihkijä lätisee hetken ja sanotte vuorollanne tahdon ja se on siinä. Todistajat maistraatin puolesta tai omat.

Vierailija
5/11 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistraattivihkimisessä menee aikaa minuutti ja 42sekuntia. :)

Vierailija
6/11 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteiden tutkinnat voit pyytää, sis miehesi ja sinä omilla pankkitunnuksilla verkossa maistraatin kautta.

Vierailija
7/11 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ajokortilla todistaa henkilöllisyyden siellä? Vai pitääkö olla joku muu?

Vierailija
8/11 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrajestas. Soita maistraattiin ja kysy!

Vierailija
9/11 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako se jotain?

Vierailija
10/11 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteiden tutkimiseen menee viikko. Vihkiajan kanssa voi sitten mennä kauemmin. Ainakin Helsingissä eka vapaa aika oli parin kolmen viikon päähän. Jos haluaa valikoida päivää ja kellonaikaa pitää siis varata aikaa kunnolla. Itse vihkimistilaisuus kestää n. 10 minuuttia, ihan on nätti huone, kynttilät palamassa ja vihkijä pitää pienen puheen. Vihkitodistuksen saa poistuessa kansliasta mukaan. 

Vierailija
11/11 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi nyt soittaa!! Se on kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän