Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanssani on kuulemma kiva mennä baariin, koska minuun verrattuna on helppo näyttää hyvältä...

Vierailija
23.02.2016 |

Näin oli kuulemma "kaverini" sanonut toiselle kaverilleni... Kiva tietää, tulipa taas hyvä fiilis :(

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että :(

Hei muuten, lähtiskö joku mun kanssa baariin?

Vierailija
2/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala :( Toivottavasti löydät parempia ihmisiä kaveripiiriisi.

Vierailija
5/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kiva "kaveri"..

Vierailija
6/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppaa tollaset kaverit ulos elämästäsi. Itse tein niin enkä ole hetkeäkään katunut:) Helppo hengittää ilman ko. henkistä painolastia.

Vierailija
8/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten varmaan lemppaisinkin, mutta ollaan kaikki opiskelukavereita ja on pakko olla hänenkin kanssaan tekemisissä. :(

Ap

Vierailija
9/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän nämä kyseiset "kaverit" mahtaa itse näyttää? Tuskinpa ovat mitään kaunottaria, parempi että unohdat heidän olemassa olonsa, tuollaisilla ns. ystävillä ei tee yhtään mitään. Elämänlaatusi paranee huomattavasti kun hankkiudut heistä lopullisesti eroon.

Vierailija
10/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen rinnalla sun on helpompi näyttää tiukkapimpsaiselta.

Vierailija
11/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans samanlainen kaveri. Ite sanoi mulle noin ymmärtämättä mille se musta tuntui.

Aika pinnallinen ihminen tuollainen. Usko vaan itsees ja jätä tuollaiset jutut omaan arvoonsa, vaikka pahalta tuntuu. Hänen sanomiset kertoo ennen kaikkea hänestä itsestään eikä sinusta!

Vierailija
12/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on pakko olla tekemisissä ja vielä mennä kyseisen ihmisen kanssa baariinkin niin pitäisin 100 varmasti huolen että olisin niin hyvän näköinen kuin ikinä vaan pystyisin ;) Ja kyselisin vielä ihmetellen että kuinka sinä rakas ystävä näytät tänään niin nuutuneelta että onkos kaikki hyvin..."ystävä" saisi varmaan paskahalvauksen!

Vierailija
13/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppasin niin etten vastannut viesteihin enkä soittoihin ym. Mekin oltiin paljon samoissa porukoissa mutta olin vain niin että ne oli mulle ku ilmaa enkä pyynnöistä huolimatta lähtenyt niiden kanssa enää mihinkään ja suljin ne pois myös ajatuksistani. Olin muiden oikeiden kavereiden kanssa. Heidän kanssaan pidän edelleen yhteyttä:)

Vierailija
14/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans samanlainen kaveri. Ite sanoi mulle noin ymmärtämättä mille se musta tuntui.

Aika pinnallinen ihminen tuollainen. Usko vaan itsees ja jätä tuollaiset jutut omaan arvoonsa, vaikka pahalta tuntuu. Hänen sanomiset kertoo ennen kaikkea hänestä itsestään eikä sinusta!

Miten joku voi oikeasti sanoa tuollaista päin naamaa? Kyllähän jotkut möläyttelevät mitä sylki suuhun tuo,mutta tuo on jo julmaa :( En kyllä enää lähtisi baariin noin pinnallisen ja ilkeän "kaverin" kanssa,tuskimpa olisin muutenkaan tekemisissä.

Vierailija
15/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu noin suoraan. Kaveri hehkutti paria yhteistä tuttuamme miten he ovat niiiiiin hyvännäköisiä että suorastaan kiusallista heidän kanssa lähteä baariin. Ja tämä silloin kun oltiin tän hehkuttajan kanssa tekemässä lähtöä baariin kahestaan.

Vierailija
16/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ota liian vakavasti...Mun paras kaveri sanoi suoraan, että hänestä on kivempi käydä mun kanssa uimahallissa, koska en ole niin treenattu kuin naapurin "Liisa".

Vierailija
17/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ota liian vakavasti...Mun paras kaveri sanoi suoraan, että hänestä on kivempi käydä mun kanssa uimahallissa, koska en ole niin treenattu kuin naapurin "Liisa".

Kyllä ihmiset voisivat välillä miettiä mitä suustaan päästävät.Jos pönkittää omaa egoaan hengailemalla arkisen tai "vähemmän treenattujen" kavereiden seurassa,voisi edes pitää sen omana tietonaan.

Vierailija
18/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on sanottu noin suoraan. Kaveri hehkutti paria yhteistä tuttuamme miten he ovat niiiiiin hyvännäköisiä että suorastaan kiusallista heidän kanssa lähteä baariin. Ja tämä silloin kun oltiin tän hehkuttajan kanssa tekemässä lähtöä baariin kahestaan.

Ei. Sinulle nimenomaan ei sanottu noin suoraan. Naisellisesti (yli)tulkitsit että aivan varmasti kaverisi vaan sitä tarkoitti. Teit aivan itse päätelmät siitä, että sinä sitten varmaan olet ihan kamalan ruma ja kaverisi mielestään sinua kauniimpi. Tuosta mitä sanottiin voi päätellä täysin varmasti pelkästään sen, että nuo pari muuta kaveria ovat ystävästäsi niiiin hyvännäköisiä. Melko varmana voi pitää päätelmää, että sinä et taas ole niiiin hyvännäköinen tämän ystävän mielestä kuin nuo kaksi muuta. Loput tapahtui sinun pääsi sisässä eikä se ole sama kuin sinulle olisi sanottu suoraan tuo, että sinun kanssasi on kiva mennä baariin kun olet niin ruma että saat muut näyttämään hyvälle.

Vierailija
19/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, totta puhuen kyllä minulle on selvää että ketkä on kaveripiireissä minua kauniimpia TAI rumempia. Eihän tuolla muutoin ole väliä kuin sinkkuaikoina. En minä silloin ole kauheasti jaksanut vain kahdestaan käydä minua kauniimpien kanssa ulkona, koska on ahdistavaa huomata miten vain kaverille tullaan juttelemaan, porukassa voikin mennä.

Mutta en koskaan ikinä sanoisi mielipiteitäni ääneen.

Vierailija
20/61 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sano mulle kerran et "nyt se päivä on tapahtunu mitä oon pelänny, oot alkanu näyttää paremmalta ku mä". :D Kai se sen kohteliaisuutena tarkotti ja sillein mä sen otinkin mutta sen jälkeen en oo enää tätä kaveria ihan sanoin silmin pystynyt katsomaan. Jotenkin tuli liero kuva tästä tyypistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme